nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip semey

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
tot nu toe gebruikte ik outlook express om nieuwsgroepen te lezen. kan iemand een beter alternatief voorstellen?

best informatieve site die je daar noemde maar ik weet nog steeds niet welke de beste nieuwsgroepenlezer is. wat ik vooral zoek is eentje die werkelijk alle nieuwsgroepen aanbiedt, ook degene die moreel verwerpelijk zijn (mp3, bizaritreiten, warez, cracks enz)

Een proggie zal nooit geen groepen aanbieden dat is afhankelijk van je provider wat die doorgeeft.

Wil je Binaries gaan downloaden uit de door jou aangehaalde groepen dan heb je een programma nodig zoals Xnews of 1 van de andere die ik genoemd heb.
Als je bv Xnews neemt en je volgt de handleiding op mijn site kan het bijna niet fout gaan.

Geplaatst door filip semey
P.S. wat je banner ivm noorse boskatten betreft, hoeveel kost zo'n poessie?

Is de hobby van mijn vrouw bemoei me er verder niet mee ik onderhoud alleen de site.
prijzen zijn over algemeen niet intressant voor een echte noren liefhebber ;)
gemiddeld liggen de prijzen rond de € 350,- afhankelijke welke fokker / stamboomlijn enz enz

Laatst bewerkt:
ik begrijp dat het de provider is die beslist welke nieuwsgroepen hij aanbiedt (zelf zit ik bij tiscali.be) maar er zouden ook andere manieren zijn (via een browser???) om obscure nieuwsgroepen te bereiken. ik wil gewoon unlimited access, en niet dat mijn provider in mijn plaats beslist welke nieuwsgroepen goed zijn voor mij.

als je telenet moest hebben, gebruik dan het programma Bomma news.

loopt enorm goed, vooral tijdens de daluurtjes...

nee, telenet heb ik niet en kan ik hier niet ontvangen.
betalen voor nieuwsgroepen zie ik niet zitten; ik ben van mening dat internet gratis moet zijn, in ruil voor al die spam die we krijgen!

Geplaatst door filip semey
betalen voor nieuwsgroepen zie ik niet zitten; ik ben van mening dat internet gratis moet zijn, in ruil voor al die spam die we krijgen!

Dan zul je genoegen moeten nemen met wat je provider aanbied / doorgeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan