Nieuwsgroepen

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Ik wil eens beginnen met nieuwgroepen. Heb casema/wanadoo als provider.
Een vriend van mij gebruikt FTD in combinatie met Grabbit.
Ik vraag me af wat nou een goed programma is en of het noodzakelijk is om (net als hem) met 2 programma's te werken.

Je hebt i.i.g. een provider waarbij het goed mogelijk is om te downloaden.
Zelf vind ik newsleecher een makkelijk en fijn programma, maar grabit werkt ook redelijk eenvoudig. Wat van newsleecher handig is, is dat het werkt met nzb bestanden.
Voor een goede uitleg moet je kijken op: http://www.binaries4all.nl/
Hier kan je een duidelijke uitleg vinden.
Newsleecher is niet gratis, er is echter wel een demoversie beschikbaar.

Succes,

Is er geen code voor te vinden dan? Anders schiet het ook niet op :-(
Wat kost het eigenlijk?

Verplaatst naar sectie 'nieuwsgroepen'.

Geplaatst door poi
Is er geen code voor te vinden dan? Anders schiet het ook niet op :-(
Wat kost het eigenlijk?

al was er een code te vinden gana we je hier er niet mee helpen zie de huisregels.
Maar er is geen code te vinden voor newsleecher , ze doen het daar heel slim telkens als je online komt met newsleecher checken ze of je geregistreerd bent zoniet gaat het programma terug naar 20 dagen versie, zo blocken ze illigale reg nummers uit ;)

newsleecher kost ongeveer 35 euro en is zijn geld echt meer dan waard.

FTD en bv newsleecher is een goeie combinatie.
in FTD kun je namelijk zien wat er zoals gepost wordt in de nieuwsgroepen en is dus geen programma om mee te downloaden.
Naar wat je in FTD ziet kun je je newsreader laten zoeken naar de bestandsnamen die in FTD genoemd worden.

Ik kan FTD nergens vinden, alleen een link die het niet doet. Weet iemand nog een plekje op het internet waar ik m vandaan kan halen?
Nb. Als newleecher echt zo goed is, dan koop ik m zeker. Voor goede software wil ik ook best betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan