nieuwsgroepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

adrian65

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2010
Hallo

Ben geen doorgewinterde techneut, heb twee jaar geleden eens in twee avonden uitgezocht en gevonden hoe te downloaden via nieuwsgroepen en had als payserver eentje via chelloo (ben upc gebruiker) en Alt.binz als programma om binnen te halen. En gebruikte *KNIP* als bron, daarvoor ook anderen, maar gingen op zwart.
Heb nieuwe pc, had de setup gegevens van alt.binz genoteerd..
*KNIP*is er niet meer, zoals meerdere. Alt.binz lijkt niet meer binnen te halen, heb nog wel payserver abbonement.
Maar zijn er nog nieuwsgroepen voldoende over, is het de moeite om nog een payserver abbonement te hebben? Als ik zo de forums lees, wel
En is Alt.binz er inderdaad uit? wat is dan een goed alternatief?

Ik heb toen eea zelf uitgezocht, omdat dat voor mij voldoende was, maar ja, na twee jaar alles weer weten........ ppfff

Laatst bewerkt door een moderator:
Lees deze eens heel goed door. Hier vind je alle relevante info compleet met downloadlinks voor de software.
Volgens mij ondersteund upc geen nieuwsgroepen, dus zit je ten aller tijde aan een payserver vast.

Wat ik bedoel is dat ik een payserver heb die wel is afgestemd op UPC. But thanks, ik zal de site goed doornemen, ik kende hem wel, maar was m kwijt, hiermee moet ik een heel eind komen

dank je wel

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een vraagje voor de TS... Hoe bedoel je dat een payserver is afgestemd op UPC???

afgestemd is mss groot woord, maar het is een payserver speciaal voor upc gebruikers, volgens de site binariesforall

Ik zie niet in waarom deze speciaal is voor upc klanten, behalve de 120mbit snelheid die geboden wordt. Ook als upcklant kan je bij alle payservers terecht.
Daarbij komt de betrouwbaarheid van die hogesnelheidsverbinding nog in het geding daar deze nog niet optimaal is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan