Nieuwssysteem

• Onderwerp starter Onderwerp starter j-a
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Ik heb een website gemaakt, maar moet daar nog een nieuwssysteem in hebben. Omdat ik compleet nieuw ben op dit gebied weet ik niet echt wat ik moet doen.

Ik ben al in de weer geweest met Wordpress. Wou een thema aanpassen aan mijn website, maar dat blijkt voor mij geen haalbare kaart. Laat staan zelf een Wordpress-thema maken... Nu kwam ik via wat zoeken uit bij Belgische Webhelpje, waar een nieuwssysteem te vinden is. Helaas zit hier reclame bij en is het extern. Zijn er ook dergelijke scripts zonder reclame te vinden? En gratis natuurlijk. Misschien iets met Open Source? En zijn deze dan te integreren op je hostaccount zeg maar?

Heb inmiddels al wel wat dingen gevonden, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag een simpel nieuwssysteem hebben wat eenvoudig aan te passen is. Misschien dat er hier iemand is die mij kan helpen bij deze kwestie!

Edit: Ik vond bijvoorbeeld het volgende: https://sites.google.com/site/applicationsbysmo/home . Is dat wat?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik CuteNews, zelfs ik (en dat zegt wat!) vind dit een heel makkelijk systeem. Alleen jammer dat onderaan je nieuws een regeltje staat:

Content Management Powered by CuteNews

Als je bereid bent ervoor te betalen gaat dat regeltje pas weg.

Hallo. Dank voor uw antwoord. Ik heb inderdaad ook voor Cutenews gekozen. Over dat kleine regeltje onderaan de website kan ik wel heen komen. Zo lang er maar geen irritante reclameblokken enzo verschijnen vind ik het best. Zeker een aanrader inderdaad. Mocht ik in de toekomst meer verstand gekregen hebben over php of iets dergelijks dan wil ik mogelijk wel overgaan op een iets geavenceerder systeem, maar vooralsnog is dit goed genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan