nieuwste driver 3d kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de oorzaak al gevonden :D
ik heb vandaag de flatscreen van me pa gepakt
en daar deed ie het in 1 x op en vet mooi beeld hij liep nog niet 100% soepel soms stotterde klein beetje :D
dus ik moet gewoon een nieuwe monitor kopen en dan ben ik klaar maar ik vind het wel raar want alle andere spelen die ik speel BF1942,Return 2 castle wolfenstein,wolfenstein EM(online)enz die doen het wel op me eigen monitor dat wil dus zeggen dat HL² qua beeld een heel stuk beter is dan alle andere spellen en nu hoop ik dat doom 3 het wel doet :confused:

maar in iedergeval bedank voor al jullie reactie's

niksen

Geplaatst door niksen
ik heb de oorzaak al gevonden :D
ik heb vandaag de flatscreen van me pa gepakt
en daar deed ie het in 1 x op en vet mooi beeld hij liep nog niet 100% soepel soms stotterde klein beetje :D
dus ik moet gewoon een nieuwe monitor kopen en dan ben ik klaar

Lijkt me sterk. Wat voor monitor heb je? Als je monitor stuk zou zijn, zou je altijd die strepen moeten zien.

een packard bell

model no:1015

100-240 V

50 - 60 Hertz

op me pa zijn flatscreen speelde ik HL² op 70 Hertz

Heb je de herz in Windows niet te hoog staan? Als je em op 70Hz hebt staan en je monitor kan maar 60Hz aan, dan krijg je inderdaad strepen. In games ligt dit anders.

Geplaatst door Muurhond
Heb je de herz in Windows niet te hoog staan? Als je em op 70Hz hebt staan en je monitor kan maar 60Hz aan, dan krijg je inderdaad strepen. In games ligt dit anders.

ik win xp staat ie op 60 hertz

ik heb gekeken bij rechter muisknop op het buroblad dan eigenschappen dan geadvanceerd en dan tab blad beelscherm

bij rollercoaster tycoon 3 doet ie hetzelfde beeld als ie bij HL² deed dus als ik RCT3 ook eens op me pa's flatscreen probeer weet ik cker dat het aan me monitor ligt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan