nieuwste drivers niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsmannetje

Meubilair
Lid geworden
31 dec 2000
Ik probeerde gisteren om GP4 te spelen, toch niet het nieuwste spel..., maar ik kreeg de ene foutmelding naar de andere.

Het lijkt mij een probleem met de videodrivers, dus ik de nieuwste gedownload:
http://www.ati.com/support/drivers/powered.html

Alleen kan ik het niet installeren.
Wat heb ik geprobeerd?

Keihard de setup draaien van deze drivers, deze zou volgens mij dan automatisch de nieuwe drivers moeten installen. Foutmelding dat hij iets niet kan vinden.

Oude drivers gedeinstalleerd: daarna weer de setup gedraaid: zelfde foutmelding

Oude drivers gedeinstalleerd met add/remove programs en nieuwe drivers proberen te installeren

Oude drivers gedeinstallleerd en de standaard drivers van de bijgeleverde cd-rom geinstalleerd (werkte wel), daarna nieuwe drivers opnieuw proberen te installeren.
Werkt niet.

Ik zal vanavond de foutmelding ff neerzetten (zit nu op mn werk)

Mijn kaart is een radeon 9600XT 128mb en mn systeem is W-XP.

ik had degene genomen die bovenin dit subforum genoemd worden. (kloppen die misschien niet?)
Vanavond eens die van jou proberen.

(en dan hopen dat ik ook fifa2005 en nfsu2 nog kan spelen, want in het verleden kreeg ik strepen als ik orginele drivers geinstalleerd had staan)

Nu zit ik nog ff na te denken: ik heb nu de orginele drivers van mijn videokaart geinstalleerd, toch werkt het spel niet.

Hoe kan dat nu?

Ik heb het alleen bij GP4 (legale versie overigens) en niet bij andere spellen.
Ik krijg een blauw scherm (echt helemaal blauw, dus zonder letters) of de pc gaat gewoon opnieuw opstarten.

Dat is toch gek?

Hoi,

Is vreemd...

Maar goed de drivers kunnen het dus niet zijn, wat je nog kunt proberen is via xp waar de snelkoppeling van gp4 staat via start natuurlijk op de snelkoppeling te gaan staan en dan rechtermuisknop eigenschappen kiesen en compatibiliteit naar windows me zetten of windows 98, misschien dat dat nog werkt..

Groetjes, Anne

als ik dat doe, dan start t spel helemaal niet op.

(misschien moet ik maar eens een illegale versie van het spel proberen.... :confused: )

Hoi,

Is er ook geen update van het spel te vinden op de website... misschien is dat nog een optie..

Groetjes, Anne

oplossing gevonden.
Het spel ondersteunt geen hypertreading-processors (of hoe schrijf je het?)
aangezien ik wel zo'n processor heb crashed het spel steeds.

Met behulp van het beruchte GPxpatch kan ik kiezen voor het uitzetten van de virtuele 2e processor (zo zit het toch bij dit soort processors?).
Probleem opgelost!!

Misschien kan dit verplaatst worden naar de spellen-sectie, zodat andere mensen die dit probleem hebben dit ook weten. Dan wel ff de titel veranderen zodat men weet dat het over GP4 gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan