Nieuwste Ipad of Nieuwste Iphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Mijn moeder is al een tijdje zoekende naar iets leuks, ze wil graag een Ipad of een Iphone.

Graag zou ik van jullie advies willen en wat jullie ervaringen zijn.
Welke voordelen je hebt en wat de nadelen zijn.

Alvast bedankt!

Wat ik ervan weet. Een iPad is groter dat een iPhone of iPod maar met een iPhone kan je bellen en dat kan niet met een iPad of een iPod. In de werking zit bijna geen verschil. Maar ja als ze al een mobieltje heeft is een Ipad een echt hebbedingetje.

voor ''iets leuks'' zou ik zeker de nieuwe ipad nemen, maar als ze een mobiel nodig geeft de Iphone, maar als ze toch voor gaming enzo wilt zonder bellen kun je altijd nog een Ipodtouch nemen, dat schilt gigantisch in de prijs xD

het is maar wat je wilt.... een brommer of een auto. Ze hebben allebei wieltjes, en je kan ermee van A naar B...
Een iPad is toch iets feitelijk anders als een iPhone. Goed beschouwd: een iPad is een handheld computer, een iPhone is... een telefoon (zij het met veel toeters en bellen). De eerder genoemde iPod houdt een beetje het miden tussen beiden, maar is aanzienlijk goedkoper.

Misschien toch eerst eens bedenken wat je er uberhaupt mee wilt, voordat je 500 euro uitgeeft aan een speledingetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan