Niew Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corretje123

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Berichten
163
Hoi,

Op zich is de processor al wat verouderd ik zou je dan ook willen vragen wat is je budget en gaat het alleen om de kast of ook randapparatuur.

Modag
 
De kast mag van mij appart ook lelijk zijn.
Me budget is niet zo hoog maar 500 euro :confused:
De hardware hoeven geen a merken te zijn.
Het moet een computer zijn die goed functioneert, nieuwere spellen aankan, een brander (voor me wii iso's :p) de komende 2-4 jaar niet aan vervanging toe is.

Ik heb nu een computer met een pentium 4 3.00 ghz processor. Daarbij een radeon 9250 videokaart (agp,vga). Daarbij kan ik dan deze videokaart bij kopen http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTM3NzAxNDA3NDA=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=AGP&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&scrwidth=1024
Maar dan heb ik eigenlijk een nieuwere processor nodig omdat pentium 4 gta IV niet echt aan kan. Wie kan me helpen?
 
2 opmerkingen:

- ik ben een beetje bang dat je met jouw budget geen echte gamingmachine kunt kopen.
- tenzij je de winkel kent, zou ik er niet kopen. Ik heb een gedeelte van de pagina gekopieerd en geplakt en met name de rode tekst doet mij wat huiveren. Een 'normale' (web)winkel plaatst een dergelijke regel NIET.

AMD ATHLON DUAL CORE X2 5200 2 x 2,7 Ghz, 320GB harde schijf, 2048MB PC800 KINGSTON geheugen, Club3D ATI 4670 grafische kaart met 1024MB, LiteOn 22x multi DVD brander, Biostar moederbord en 550 watt 12cm fan voeding

--- NIEUW met 12 maanden garantie ---

AMD Athlon64 X2 5200+ Socket AM2 "EE" dual core cpu met koeler 2 keer 2,7 Ghz

BIOSTAR MCP6PB M2 moederbord - MATX - Socket AM2 - Serial ATA-300 - Ethernet - geluid - netwerkkaart


super snelle grafische kaart CLUB3D ATI HD 4670 1024MB GDDR3 PCI-E 2.0 2xDVI/1xTV-OUT 128Bit Retail


2048MB PC800 merk geheugen van Kingston
Samsung 320GB SATA F1 HD322HJ 7200 16mb harde schijf
22 x LitOn multi DVD brander - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
geluidskaart

netwerkkaart

550watt voeding

Wij leveren deze computer compleet geassembleerd, maar zonder windows software. Levertijd is 1-3 werkdagen.
All onderdelen zijn nieuw en met garantie!

Officieel bedrijf, dus u krijgt een garantiebewijs en een factuur met BTW.
 
Wij leveren deze computer compleet geassembleerd, maar zonder windows software.

dus dat betent dat je ook nog voor zo'n ik denk tussen de 100 en 200 euroaan een besturing systeem moet betalen (ik weet het niet zeker mischien ook wel minder)
 

- ik ben een beetje bang dat je met jouw budget geen echte gamingmachine kunt kopen.

Mee eens. Een goede machine kost je al gauw €900+ (incl. boxen, toetsenbord, muis en monitor)
 
Dragon computers.
Ik heb ooit van iemand gehoord dat hij er had besteld en geld had betaald, maar nooit spullen had gekregen.
Dit kan ook aan hem hebben gelegen hoor... dus met een korreltje zout nemen, maar ik zou wel even goed kijken naar ervaringen met deze shop.
 
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/27825

Goedkope optie zonder besturingssysteem. Besturingssyteem kost 100 euro.
Maar ja kan nog een tijdje met de testversie van Windows 7 gaan draaien.
Dan heb je tijd om verder te sparen.
(of misschien heb je wel vrienden/familie die een oplossing hebben)

Tov de dragon-pc:
Betere processor
Betere videokaart
betere voeding (ik neem aan dat daar een hkc/trust/xgear achtige voeding in zit)
 
Dat is ook een mooi systeem.

Weet iemand trouwens of je een pentium 4 kan vervangen voor een dual core? of een andere nieuwe processor?
 
Board: PT880-8237
Bus Clock: 200 megahertz
BIOS: Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG 08/05/2004

Ik kan de naam niet vinden maar wel het type.


@ Timmeh ik zal het even proberen ;)
 
Dat is niet het moederbord.
Alleen de chipset van het moederbord.

Daaruit haal ik dat de kans klein is dat het een Core 2 Duo ondersteunt. Geen 100% garantie hoor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan