Niewe 17" monitor gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomovich

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Hallo

Ik ben van plan om een nieuwe monitor te kopen. Aangezien mijn budget niet al te groot is (€200) moet ik me beperken tot de aanschaf van een 17" lcd/tft monitor. Graag had ik geweten indien jullie me iets kunnen aanraden.

Vereisten:

* DVI
* minimum 1280 x 1024
* minimum 16,2 miljoen kleuren

Zelf heb ik al enkele malen uitgebreid gezocht naar een geschikte monitor en heb er drie geselecteerd die ik de moeite waard vind. Nu had ik graag nog eens jullie mening gehoord:

* BenQ FP73G
* Asus MM17T
* Iiyama ProLite E1700S

Ik weet niet als dit er iets toe doet maar ik gebruik Suse als OS.

Bedankt!

Voor en paar euro meer, heb je een 19" scherm, kijk hier maar eens, laatst een SamSung BF940 opgehaald, flutwinkel, maar niet duur.

als je effe wat beter zoekt, zul je zien, dat 19 inch schermen onder de 200 euro ook al verkrijgbaar zijn:thumb:

En waar precies moet ik dan wat beter zoeken? Nu is het niet zo dat ik persé een 19" moet hebben. Zolang het maar een kwalitatief scherm is dat binnen mijn budget past.

Wat vinden jullie van de drie die ik geselecteerd heb?

Denk niet dat ze slechte schermen proberen maken, je kunt het beste deze drie zelf bekijken, kun je zelf er een oordeel over geven, vaak zie je toch wel kleine verschillen, maar je moet de keuze nooit af laten hangen van een ander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan