niewe accu snel leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,
ik heb een tijdje terug een laptop gekregen, ik heb hem helemaal opnieuw opgeknap, maar de accu was heel snel leeg, toen heb ik een nieuwe gekocht, maar dan kan ik ook maar een half uur tot 3 kwartier mee doen!,

weet iemand hoe dit komt??

MVG,
MrHook

Bij eerste gebruik ook helemaal laten "leeglopen" en daarna weer opgeladen?

Zoals Lita112 al zei helemaal leeg laten lopen en dan opnieuw opladen een accu is snel moe:p Lukt dit niet zul je een nieuwe accu moeten kopen sry:(

heb ik al gedaan, en dat doe ik nog steeds, pas opladen als de accu helemaal leeg is!, maar ik las ergens kan het ook aan de bios batterij liggen??

MVG,
MrHook

nee dan krijg je elke keer een bios reset met andere woorden hij blijft op fabrieksinstelling staan en je tijd en datum wordt niet onthouden ik denk echt dat je moet gaan kijken naar een andere accu:confused:

nee dan krijg je elke keer een bios reset met andere woorden hij blijft op fabrieksinstelling staan en je tijd en datum wordt niet onthouden ik denk echt dat je moet gaan kijken naar een andere accu:confused:

naja, dan maasr vaker aan het lichtnet, maar ik heb he,hem nu geresset, maar hij installert niet, hij geeft bij het opstarten een paar melding en dan vooral dat de batterij niet kan installeren en als ik powerpanel installeer, (hier deed hij het wel mee voor de resset) geeft hij die meldingen weer en powerpanel krijg je zo'n melding van send or don't send en dan vals het uit!

wie weet hoe ik dit oplos?

MVG,
MrHook

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan