Niewe pc (Mediamarkt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dan is het een goede. Je kan hier voorlopig mee vooruit! :)
Aanrader!

Daar kun je gewoon alles mee.
Maar eieren bakken en koffiezetten zal nog net niet gaan.

Dan ga ik deze morgen maar ophalen:thumb: Dank jullie voor het advies.

Maar ik zie nergens staan wat voor moederbord er in zit:confused:

Beetje verdacht vinden jullie ook niet? Me vader wou heb ook graag kopen maar twijfelt nu daardoor.

Vreemd idd. Nooit geweten dat een nieuwe pc kopen zo vermoeiend kon zijn.

Geplaatst door _Enemico_

Met de opties die jij aanvinkt kom ik op 1253 euro.

Nee, ik kan niks aanvinken. Als jij de link gaat bekijken staat die op 'standaard' waarden.
Bedoel je het moederbord van Dell?? Daar zit een Dell moederbord in (of liever een voor Dell vervaardigd of aangepast moederbord)
Als ik zou moeten kiezen, dan koos ik voor de Dell, heb ik betere ervaringen mee dan met een Fujitsu.

Geplaatst door A.J.
Daar kun je gewoon alles mee.
Maar eieren bakken en koffiezetten zal nog net niet gaan.

Je kan er wel koffie mee zetten :) Je kan zo'n mok kopen die je op usb aansluit, die maakt je koffie warm :D
Alleen eieren bakken gaat (nog:P) niet.

@winnie Je hebt wel een beetje gelijk. De zinnen rechtsonderin de advertentie kan ik ook niet goed lezen.

Die pc's van de Mediamarkt hebben in de meeste gevallen een moederbord van MSI.

Geplaatst door Muurhond
Die pc's van de Mediamarkt hebben in de meeste gevallen een moederbord van MSI.

Dat geldt alleen voor hun eigen merk en Packard Bell, Fujitsu Siemens meestal dus niet.

Ja zit het wel goed?!

Als er een mobo in zit van 50 euries? Is toch wel zonde. Stel dat je geen PCI kaarten kan uitbreiden?

Dat vind ik allemaal zo raar, dat ze zoiets er niet bij zetten. Ook niet het merk geheugen en harde schijf:confused:

Allemaal wel mooi die getallen en snelheden maar tsja ...

Kan ik als niet intensieve gebruiker van mijn pc deze computer kopen of niet??? Als ik volgende week alweer terug moet omdat iets niet goed is schiet het natuurlijk niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan