Niewe voeding aanshaffen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter VeFa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

VeFa

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hey,

Ik ben binnenkort van plan om mn ouwe 64 mb videokaart te vervangen voor een 3d radeon 256 mb. Ik had van iemand gehoord dat je dan je voeding moest veranderen. Is dat waar of hoe zit dat?:confused:

ligt er aan wat voor videokaart en wat voor moederbord maar minimaal heb je dan 350 watt nodig voor jou videokaart.. dat is tegenwoordig standaard..

ligt er aan wat voor videokaart en wat voor moederbord maar minimaal heb je dan 350 watt nodig voor jou videokaart.. dat is tegenwoordig standaard..
Compaq 240W PFC Switching Power ...is deze genoeg? nee he:(

klopt want een videokaart is wel een stroomvreter! Ik raad een 350 watt aan.. heb em zelf ook en kan dan teminste nog 2 of meer koolers kwijt van 12 v.. dat heb je echt nodig hor. en als je er een 265 mb in zet raad ik je een extra kooler in de kast te bouwen zodat de airflow beter word.. zeg maar de lucht richting van de warme lucht en koude ... het beste is 1 voor onder en 1 achter boven. want de videokaart kan best wel warm worden met 265 mb.. vooral als je gaat gamen. kijk wel even naar de aansluiting van de voeding op het moederbord.. 24 of 20 pins.. ik ben ook zelf de fout in gegaan.. tel ze ff na op moederbord.

Bedankt voor al jullie tips. Ik denk tog dat ik maar een nieuwe systeemkast ga anshaffe.

PS: heeft er iemand ergens een goeie gamekast gezien voor een goed prijs? Stuur a.u.b. een link.
dankjewel

whaha kijk eens voor een goede maar dure prijs van alien:P maar das duur en anders moet je ff kijken onder alternate.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan