Niks reageerd op m'n laptop T_T

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuprNova

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Ik heb al een tijdje een laptop(packard bell) en alles werkte goed to gister ochtend.
Toen ik em aan zette wilde the laptop eerst niet verder dan het beginnende packerd bell scherm. hij gaat wel verder als ik mn CD-ROM drive open en dicht doe, dat deed ik dus maar niks reageert meer. Toetsenbord en USB muizen... Niks...

wat moet ik doen? ik ben ten einde raad.

Dus de Laptop is compleet dood en geeft geheel geen leven meer als je hem aanzet...stjaaa dan zal de voeding of de processor kapot zijn.

Zit er nog garantie op de Pc

uhmm

De laptop gaat wel naar Windows XP( scherm waar je w8woord in moet vulle) maar verder kan ik niks omdat m'n keyboard en muis het niet doet. T_T

Oke,tydens opstarten op f8 trommelen,dan kom je in een scherm waar een optie staat
laatst configuratie die werkten.............deze keuze maken!

Het probleem is dat ik niet f8 kan trommelen omdat mn toetsenboord het niet doet.

Stja...........dan wordt het een moeilijk verhaal,als niets het meer doet................euhh schot voor de boeg(zal wel niet lukken)maar heb je een los toetsenbord wat je erop aan kunt sluiten

Packard Bell reageert niet

Ik heb ook het probleem dat mijn Packard Bell niet reageerd bij het opstarten. Niets op het toetsenbord werkt. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan