ninjapass doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinobel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik ben een volstrekte leek op het gebied van Nds, maar mijn dochtertje heeft een probleem. Ze heeft al een hele tijd geleden zo'n Nintendo DS van iemand overgekocht met een aantal originele spellen en een "ninjapass" met daarop een groot aantal gedownloade spellen. Het heeft meer als 1 jaar allemaal feilloos gewerkt totdat ze iets gedaan heeft waardoor de software op de ninjapass het niet meer deed. Wat weet ik niet, maar ze had de software nog als zip-file. Dus dit uitgepakt op de ninjapass (na hem geformatteerd te hebben als FAT32), gecontroleerd en het staat erop. De spellen weer onder de map "ROMS" er op gezet, in de X9 ds flasher gestopt en deze in de NDS. Als we hem aanzetten krijgen we het standaard-menu, maar zo snel je de X9 ds flasher aanklikt, krijg je in het bovenste schermpje de melding: Booter Dragon Version 1.0 Nov 7 2006 en in het benedenschermpje helemaal niks. Het blijft helemaal leeg en je kunt doen wat je wilt maar hij reageert helemaal nergens op. Alleen hem uitzetten blijft over. Originele spellen doen het gewoon als altijd. Wie oh wie kan mij zeggen wat ik fout doe, want ik wordt er ondertussen knetter van. Alvast bedankt voor de reacties.

Hmmm, ik denk dat de fout is dat je illegal spellen probeert te spelen op je hand-held...

Buiten dat; geen idee :)

Nou, is er dan werkelijk niemand die enig idee heeft? Is er misschien nog iemand die zo'n Ninjapass heeft en kan aangeven wat er allemaal op hoort te staan. Misschien ben ik iets vergeten?

en ik heb eigelijk nog nooit van ninjapass gehoord. Mischien moet je een nieuwe versie downloaden, 2006 is alweer 3 jaar gelede dus..

er zijn ook andere soort kaarten (weet niet welke) die je regelmatig moet updaten om deze te kunnen gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan