Nintendo 3DS roms

Status
Niet open voor verdere reacties.

ir0nbark

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2012
Berichten
1
Hallo, ik heb een klein probleempje met 3DS

ik heb een r4 kaartje van me NDS lite de roms doen het op mijn DS lite maar niet op me 3DS (gewone spellen uit winkel doen het wel gewoon)
ik heb een sd kaartje en heb er roms opgezet maar hij vind ze niet..
ik ben oerdom in dit soort nieuwe dingen ik dacht dat iemand me mischien wel kan helpen voor wat ik eerst moet downloaden voordat ik de roms erop kan zetten of iets dergelijks

kan iemand me mischien helpen?
Alvast bedankt, MVG
*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik me niet vergis moet je voor een DSi, DSi-XL en een 3DS een R4i danwel een DSTT i kaartje gebruiken. Een gewone R4/DSTT doet het niet in bijv een DSi. Volgens mij geld dat ook voor een 3DS.

*edit*
vermoeden klopt. Zie linkje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voordat je een nieuw kaartje gaat kopen, bedenk wel dat 3d spellen niet werken op een flashkaartje. Alle gewone spellen wel.
Je kunt al wel 3ds spellen downloaden maar ze werken nog niet.
 
Mijn dochter was zwaar teleurgesteld toen we er achter kwamen dat 3d roms het vertikken. Ze had hard gespaard om een 3ds te kunnen kopen en verheugde zich op nintendogs3d. Helaas ging dat in eerste instntie dus niet door. Ik heb later maar het originele spel gekocht.(pff....wat is dat duur).
Sindsdien kijk ik elke week of er al een update is voor 3d.:thumb::d
 
doen de 3ds roms het nog niet?! ik dacht al, waarom doet hij het niet... maar ik heb er ook maar één kunnen vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan