Nintendo DS Emulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

ane lenstra

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
131
Ik heb een Nintendo DS emulator met games gedownload ( de SmuME 0.4.0).

Nu wil ik 479 - New Super Mario Bros. (E) spelen, maar deze geeft een error:

''Could not erase data. Turn the power off and reinsert the Game Card''

Iemand bekend met deze error?
 
Kijk eens of de files van je Emulator niet allemaal op 'alleen lezen' staan bij de eigenschappen? Ik heb dit weleens bij andere emulators gezien; betekende meestal dat de save-files read only waren :)
 
Wat bedoel je met emulator, een soort R4 of zo?

Nee dat is wat anders. R4 is het flashen van je Nintendo DS om spellen te downloaden...

Mijn zus heeft een DS met super mario bros NEW, en die is echt verslavend. Helaas kan ik die niet altijd spelen, dus wou ik hem op de PC spelen met een emulator (net zoals SNES). Helaas is er geen emulator die het spel ondersteund op dit moment... :(
 
Offtopic berichten verwijderd.

Graag even het volgende in acht nemen;
Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan.
Bron;
De Helpmij.nl voorwaarden.
 
Sinds wanneer is het toegestaan om te spreken over illegale software en hoe je deze erop moet plaatsen. De R4 is namelijk harstikke illegaal om nog maar te zwijgen over de software die je er op (games voor de DS) moet zetten. Je mag dan wel niet over ware praten maar je wordt wel geholpen om illegale software te gebruiken.
 
Sinds wanneer is het toegestaan om te spreken over illegale software en hoe je deze erop moet plaatsen. De R4 is namelijk harstikke illegaal om nog maar te zwijgen over de software die je er op (games voor de DS) moet zetten. Je mag dan wel niet over ware praten maar je wordt wel geholpen om illegale software te gebruiken.

Daar heb je een punt!

@crash
Doe er wat aan, makker!
 
waarom die emulator als er ook no$gba bestaat :p
probeer die maar eens :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan