Nintendo Ds Lite + Linkkabel + Ruilen van Pokemon's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ture
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ture

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Hallo,

Aangezien ik een leek ben in deze materie, wil ik het volgende vragen:
Mijn neven hebben een Nintendo Ds Lite en die hebben mij verteldt dat je kan pokemon's ruilen via een of andere kabel.
Welk soort kabel heb je hiervoor nodig? Graag het juiste type.
Mvg, Ture

via een of andere kabel

Weet je zeker dat het een kabel was? Ik heb nl. gezocht op het internet, en zo'n kabel lijkt voor de Nintendo DS op het internet niet te bestaan. Zelfs op de officiele Nintendo website verkopen ze niet zoeits. Wel is er de mogelijkheid om draadloos contact te krijgen. Qoute van de Nederlandse website:

Draadloos netwerk
De communicatietechnologie in de Nintendo DS stelt 16 gamers in staat draadloos met elkaar in contact te komen. De afstand waarbinnen spelers met elkaar in contact kunnen komen varieert van 1 tot de 30 meter. Bij sommige titels is het zelfs mogelijk om met slechts één exemplaar van de game een multiplayer-sessie op te zetten!

Laatst bewerkt:
De nintendo DS is inderdaad draadloos, je kunt ook via wifi met mensen vechten en pokemon ruilen, voor de eerdere gameboys heb je kabels nodig.

antwoord op vraag.

Om pokemon te ruilen heb je absoluut geen kabel nodig dit kun je doen met de draadloze communicatie van de nintendo ds dit hebben alle ds'en dus ook de ds lite en de dsi.

@jasper199739,

Welkom op Helpmij.:)

Oude berichten kun je met rust laten. Deze is van Januari 2008, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan