Nintendo DS Lite Menu? foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

John83

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo,

Ik heb een Nintendo DS Lite, en ik krijg de foutmelding menu? in beeld. Hoe kan ik dit oplossen voor mijn neefje?
Die wil graag zsm. weer op zijn Nintendo spelen.

John83

Hey,,

Zou je misschien iets specifieker willen zijn. (Wat zegt de foutmelding precies, wat heb je in de slots zitten - ds EN gba slot - enz)

MVG,
Laurens

Ik heb een kaart in slot 1 zitten. De Game Card voor NDSlite. Zodra ik de DS aanzet geeft hij gelijk een verdrietig gezichtje, met het woord MENU?

Meer verteld de DS niet.

John83

probeer eens met een ander spel of zonder spel. Dan even ds instellingen, en zonodig opnieuw instellingen doen. Mocht het weer niet lukken, dan zie ik wel weer wat verschijnen;)

MVG,
Laurens

Laurensho,

ik heb geprobeerd zonder spel en met andere spellen, maar het zelfde beeld krijg ik nog steeds weer. Een tries gezichtje met Menu? eronder.

John83

Als er nu weer Menu? staat, probeer dan eens op A/B/X/Y of op Start te drukken. Probeer anders eens alle andere knoppen. 't zou kunnen dat ie het dan doet;)

Hoor van je,
Laurens

Laurensho,

ik heb geprobeerd zonder spel en met andere spellen, maar het zelfde beeld krijg ik nog steeds weer. Een tries gezichtje met Menu? eronder.

John83

Klinkt als de DSTT kaart als je er geen firmware op hebt staan:

menu1.jpg

DSTT firmware kun je hier downloaden, of kijk even bij deze DSTT handleiding als je er verder niet uit komt met de DSTT kaart. :thumb:

Klinkt als de DSTT kaart als je er geen firmware op hebt staan:

menu1.jpg

DSTT firmware kun je hier downloaden, of kijk even bij deze DSTT handleiding als je er verder niet uit komt met de DSTT kaart. :thumb:
:eek: het gaat hier niet over een DSTT kaart, maar over ORIGINELE SPELLEN die erin zitten! Neem even de moeite de hele post te lezen!

:eek: het gaat hier niet over een DSTT kaart, maar over ORIGINELE SPELLEN die erin zitten! Neem even de moeite de hele post te lezen!

Dat las ik ook, maar het leek me heel erg onwaarschijnlijk dat je zoiets op een normale DS zonder DSTT erin ziet. Als het er precies uit ziet zoals op het plaatje, dan kan het niet anders dan dat er een DSTT kaart in zit. =\

Dat las ik ook, maar het leek me heel erg onwaarschijnlijk dat je zoiets op een normale DS zonder DSTT erin ziet. Als het er precies uit ziet zoals op het plaatje, dan kan het niet anders dan dat er een DSTT kaart in zit. =\
Tsja, dat zullen we dan wel horen....

Op dat plaatje staat precies dezelfde afbeelding, als ik krijg bij de ds.

Op dat plaatje staat precies dezelfde afbeelding, als ik krijg bij de ds.

Weet je dan wel zeker dat je geen DSTT kaart in de DS hebt zitten? :confused:

(edit: oh, laurens was me net voor xD)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet precies wat jullie bedoelen, maar ik heb hier een usb stick, daarin gaat een micro sd kaart in om spellen erop te zetten. Daarna doe ik de msd in een grotere kaart, waarna ik deze in de NDS in stop.

John83

Ik weet niet precies wat jullie bedoelen, maar ik heb hier een usb stick, daarin gaat een micro sd kaart in om spellen erop te zetten. Daarna doe ik de msd in een grotere kaart, waarna ik deze in de NDS in stop.

John83

Ja, dat is de DSTT kaart.

Zorg dat je deze bestanden ook op je microsd kaart zet, en dan werkt alles. ;)

Ja het klopt het werkt weer. Alleen nu nog spellen erop zetten en alles is weer voor elkaar.

Ja het klopt het werkt weer. Alleen nu nog spellen erop zetten en alles is weer voor elkaar.

Nou, mooizo! Ik dacht alleen wel dat je een origineel spel had..... Naja, eind goed, al goed... Je DS doet het nu;) Veel suc6 erm:thumb:

werkt dit ook op een mac?

ik heb ook dat gezichtje en d117 gedownload maar bij werkt het niet waarschijnlijk omdat de kaart wel dos geformateerd is maar op een mac, iemand een idee of dit op een intel mac kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan