Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laurensho,
ik heb geprobeerd zonder spel en met andere spellen, maar het zelfde beeld krijg ik nog steeds weer. Een tries gezichtje met Menu? eronder.
John83
Klinkt als de DSTT kaart als je er geen firmware op hebt staan:
![]()
DSTT firmware kun je hier downloaden, of kijk even bij deze DSTT handleiding als je er verder niet uit komt met de DSTT kaart. :thumb:
het gaat hier niet over een DSTT kaart, maar over ORIGINELE SPELLEN die erin zitten! Neem even de moeite de hele post te lezen!
Tsja, dat zullen we dan wel horen....Dat las ik ook, maar het leek me heel erg onwaarschijnlijk dat je zoiets op een normale DS zonder DSTT erin ziet. Als het er precies uit ziet zoals op het plaatje, dan kan het niet anders dan dat er een DSTT kaart in zit. =\
Op dat plaatje staat precies dezelfde afbeelding, als ik krijg bij de ds.
Op dat plaatje staat precies dezelfde afbeelding, als ik krijg bij de ds.
Ik weet niet precies wat jullie bedoelen, maar ik heb hier een usb stick, daarin gaat een micro sd kaart in om spellen erop te zetten. Daarna doe ik de msd in een grotere kaart, waarna ik deze in de NDS in stop.
John83
Ja het klopt het werkt weer. Alleen nu nog spellen erop zetten en alles is weer voor elkaar.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.