Nintendo DS Lite - Multi card play sim2 huisdieren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nederlander

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
24
Hallo allemaal,

Mijn kinderen hebben allebei een Nintendo DS Lite met allebei het spel Sims2 huisdieren.
Nu staat er op de verpakking dat je draadloos multi card play kunt doen.
Hoe gaat dit in z'n werk?


Wat zijn nog meer de mogelijkheden van de DS Lite met het standaard pakket wat je in de winkel koopt?

Want ik las ergens dat je ook op het internet kan? Wat kan je dan daarop doen met je DS???? En wat heb je er dan voor nodig?

Is het ook mogelijk om 1 spel te kopen en dat beide kinderen samen kunnen spelen met hun eigen DS?

Affijn...laat het me a.u.b. weten, want de uitleg in de bijbehorende boekjes zijn niet voldoende.


Groetjes Olga
 
Hallo Olga,
Multi card houd in iedergeval in dat je alleen samen kunt spelen als je allebei een spel hebt.
Veel spellen bevatten meerdere "saves" waardoor je alles appart kunt opslaan, en je dus samen kunt doen met 1 spel, zonder dat je alles van de ander door de war gooit.. Dit geld helaas lang niet voor alle spellen..
Om met een DS op het internet te komen, heb je een draadloos netwerk nodig.
Dat is alles wat ik weet.
Groet,
Lollige
 
Dag olga
ik heb er veel over geleze,dus wil ik het best uitleggen ;-)
1: Ik heb new super mario bros, en in het hoofdmenu staat er ''Mario Vs. Luigi'' er staat ook een icoontje voor van een ds-je met een paar ''stralen'' erboven, dat geeft aan dat die optie gebruik maakt van WiFi: draadloos internet. Als je bij de 2 ds-en op zoiets drukt, ( ik weet ff niet hoe dat bij Sims gaat ) dan gaat hij zoeken naar een ''tegenstander'', maar let effe op dat de ene JOIN'T ( deelneemt ) en de andere HOST. dat wil zeggen dat de ene uitdaagt en de andere een uitdaging accepteerd. als hij gaat zoeken en de tegenstander vind dan kunnen u kinderen zelf verder.

2: Internet kun je niet met de DS. Wat je wel kan is met andere spelers over de wereld spelen. Je moet dan draadloos verbinding hebben. er zijn een paar mogelijkheden: een gewoon draadloos internet verbnding (met da ene usb ding), of een USB WIFI Connector. Dat is een USB stick dat je in je pc kan aansluiten, waardoor het hetzelfde werk doet als een normale draadloos modem. er zijn volgens mij andere mogelijkheden maar die ken ik niet. de rest doe je dan hetzelfde als bij 1. alleen dan moet je eve kijken of er uitdagingen zijn (kun je Joinen) of je zelf moet uitdagen (HOST)

3: Er zijn spellen waarop staat Single Card Dowload Play ofzoiets. Dat zijn spellen waar je samen (tegen elkaar) kunt spelen met een spelkaart Dan moet je in het menu bij multiplayer zoeken waar er iet staat van "een tegenstander zonder [naam spel]''

Ik hoop dat dit hoop informatie genoeg was :D :thumb: ;)
 
Hallo allemaal,

Mijn kinderen hebben allebei een Nintendo DS Lite met allebei het spel Sims2 huisdieren.
Nu staat er op de verpakking dat je draadloos multi card play kunt doen.
Hoe gaat dit in z'n werk?


Wat zijn nog meer de mogelijkheden van de DS Lite met het standaard pakket wat je in de winkel koopt?

Want ik las ergens dat je ook op het internet kan? Wat kan je dan daarop doen met je DS???? En wat heb je er dan voor nodig?

Is het ook mogelijk om 1 spel te kopen en dat beide kinderen samen kunnen spelen met hun eigen DS?

Affijn...laat het me a.u.b. weten, want de uitleg in de bijbehorende boekjes zijn niet voldoende.


Groetjes Olga
 
kiker

ik help zelf ook een nintendo ds lite .
ik heb het pas ondekt hoe je het met 1 spel kan doen . ik heb het spel zelf niet maar ik zal toch mijn best doen om het uitteleggen.
de een met eerst op het begin scherm komen waar op staat . de picto chat en download. laat een van je kinderen op download klikken. en laat de andere het spel opstarten. en gaan zoeken op . iets waar mee je denkt dat het voor zijn tweeén is. klik daar op en wacht. als de een bij het downloaden iets op het scherm ziet verschijnen klik daar dan op en druk op yes. meer kan ik jullie niet helpen ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan