Nintendo DS Lite R4 kaartje (SDHC Revolution for DS)

• Onderwerp starter Onderwerp starter GooN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GooN

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Dag allemaal,

Ik ben nu al 2 dagen hopeloos bezig op google aan het speuren naar een oplossing.
Echter is het me nog steeds niet duidelijk welke firmware versie ik er op moet zetten.

Aangezien ik een kaartje heb van 16 GB (sandisk Micro SD HC)
Mijn R4 kaartje: R4 SDHC Revolution for SD

deze firmware zet ik er op door middel van het bijgeleverde usb stickje ( MicroSD USB2.0)
maar krijg hem helaas niet aan de gang.

Wie o wie kan me helpen of informatie geven ?

Alvast bedankt.

Rick

Hee, wij hebben bij de R4DS van mijn vriendin op YouTube gezocht naar r4ds en toen een filmpje bekeken hoe het moet.
Als het goed is zit er een mini cd'tje bij waarvan je wat bestanden moet kopieren naar de micro-sd en een mapje maken dat Games heet. Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

Grtz Marcel

Dag Marcel,

Als eerst bedankt voor je reactie.
Helaas zit er geen mini cd bij dus kan ik de juiste bestanden ook niet kopieren.
Misschien dat iemand deze bestanden heeft en ze zou kunnen uploaden voor mij.
En ik lees juist overal dat er geen apparte map aangemaakt moet worden voor de games, maar dat de games gewoon in de root moeten.

Gr Rick

Hee, wij hebben bij de R4DS van mijn vriendin op YouTube gezocht naar r4ds en toen een filmpje bekeken hoe het moet.
Als het goed is zit er een mini cd'tje bij waarvan je wat bestanden moet kopieren naar de micro-sd en een mapje maken dat Games heet. Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

Grtz Marcel

Ik meende zoiets al geprobeerd te hebben, maar ik zal deze vanmiddag ook eens gaan proberen.
Bedankt voor je reactie !

Helaas, ook dit werkt niet.
Krijg nog steeds constant "Loading..." in beeld.
Wie o wie kan me helpen ?

Gr Rick

Het is me gelukt.

Heb nog een paar topics gevolgd en ben er uiteindelijk achtergekomen.
Gewoon even de goede firmware downloaden en spelen maar.

Dus mensen wie het zelfde kaartje hebben met het zelfde probleem.

Download deze firmware : http://www.r4ultra.com/download.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan