Nintendo ds lite werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nesta110581

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Beste allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik was dringend op zoek naar een forum voor vragen over de nintendo ds. Ik zit met een probleem en hoop echt dat jullie mij op weg kunnen helpen. Ik heb al veel berichten op internet gelezen en dingen geprobeerd maar kom er niet uit. Mijn dochter heeft een ds lite en hier zit een dstt kaart in van www.helpmij.nl. Deze combinatie werkte altijd prima tot een paar dagen geleden. Ik heb er wat nieuwe spellen opgesleept zoals ik altijd doe, maar waarschijnlijk is er iets verkeerds gegaan met de mapjes, want anders kan ik het niet verklaren. Hij doet namelijk helemaal niets meer. Hij geeft aan dat hij geen ds kaart herkent terwijl die er echt wel in zit. Als ik van een dsi een R4 kaart er in stop zegt de ds lite hetzelfde , dan herkent hij ook geen kaart. Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb het al geprobeerd om firmware er opnieuw op te zetten maar ik krijg hem niet aan de praat. Mijn dochter wil graag spelen dat begrijpen jullie. Dus ik ben al zo ver dat ik eigenlijk een R4 kaart wil kopen voor de ds lite, maar dan zou hij de R4 van de dsi toch ook moeten herkennen en dat doet hij ook niet.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je mag nooit met je ds internetverbinding maken. Als dat gebeurd is, kun je geen enkel nep kaartje meer gebruiken.

Zet maar kaartje in adapter en steek maar in PC-kaartlezer gooi maar weg ALLES behalve jouw map met spelletjes, na ...dat installeer maar laatste en nieuwste kernel voor jouw type kaart en dan opnieuw in DS ...zou werken ???
---------------
ALS maar niets helpt en als maar inderdaad geen enkel kaartje hij nie meer herkent....:( dan is zeker wat goed mis mee .......:confused: ..nieuwe DS ??? ..... XL ?? ...:D

Laatst bewerkt:
alle nieuwe firmware heb ik er al eens opgezet, maar dit mag niet baten, suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan