Nintendo DS of PSP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
4.683
Wat zou een verstandigere keuze zijn?
ik ben bijna jarig, en ik kan een nintendo DS of een PSP krijgen, welke is beter?
heeft iemand links naar sites waar ze te koop zijn, binnen overijsel (als het kan)

bedankt Groetjes Jorick
 
Ik zou zelf voor de PSP gaan, die ziet er toch wat mooier uit, kan muziek afspelen, leuke games voor (maar dat is kwestie van smaak), internetten, msn'en, films, enz..

Maar hoe oud wordt je?:eek:
 
Ik zou ook gaan voor de PSP want hij heeft meer functies behalve aanraken enzo hij ziet er mooier uit en de games van de ds vind ik allemaal lelijk en flut, maar dat is mijn mening
 
Zelf heb ik hier een DS'je.

De games vind ik over het algemeen leuk en goed uitgewerkt, maar de graphics zijn inderdaad een stuk minder dan van de PSP. Wel kun je redelijk gemakkelijk je DS van extra functies voorzien doormiddel van een Flashcard. Zelf heb ik de CycloDS, dingen zoals filmpjes kijken, mp3 luisteren, tekstbestanden bekijken en Homebrew (eigen gemaakte applicaties) worden dan mogelijk. Via onderstaande link kun je zien wat er dan allemaal mogelijk wordt:
http://www.cyclopsds.com/cgi-bin/cyclods/engine.pl?page=products-cyclodsevolution

Dit is één van de duurdere kaarten (55,-), maar er zijn ook goedkopere met nagenoeg dezelfde functies. Internetten kan ook maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Dat lijkt me nou helemaal niets op zo'n klein schermpje.
 
Zelf heb ik een PSP, en het is een echte aanrader. Maar als je een nieuwe koopt, heb ik wel een paar tips :

- Update hem niet direct. Het wordt dan moeilijker om Homebrew applicaties te draaien.
- Zorg dat je je spelletjes goed schoonhoud. Ik heb door een vies spelletje mijn complete PSP ooit op Chinees gezet, en geloof me, je begrijpt er geen z*k van. Er zijn overigens zat cleaners voor zo'n UMD te krijgen.
- Houd je beeldscherm goed schoon. Zo voorkom je dat je later dode pixels krijgt. Schoonmaken kan met een speciaal schoonmaakdoekje wat je ervoor kunt kopen, maar een standaard brillendoekje werkt ook heel goed.
- Als je besluit je PSP te laten ombouwen (zou ik nooit doen) om Homebrew apps te draaien na een update van je firmware, houd er dan rekening mee dat je verzekering vervalt !

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groet
Bas Dalenoord
 
heel erg bedankt, we hebben besloten een PSP aan te schaffen,

dit is trouwens al; gedaan :p
30 maart..

iedereen bedankt voor Reacties Tips en Hints

:thumb::thumb::thumb::thumb:THNX:thumb::thumb::thumb::thumb:

Greetz Remco
 
Veel plezier verder met je aankoop :p
 
koop DS met R4
R4 kost (MAAR) 50.00 euries
wat kan je ermee?
je kan alle spellen downloaden en op je DS zetten zonder te betalen
bijv call of duty had ik een week voor de release :p
en zelda phantom hourglass had ik al maanden voor de echte release maar dan in japans lols!
maar voor de gebruikers van een r4 hier wat sites om spellen te downloaden:
*KNIP* aanrader!
*KNIP* maar 1 download per keer :(
*KNIP* wel goed! meerdere tegelijk!

r4 kan:
filmpjes afspelen
foto's bekijken met imgvieuw
muziek luisteren
browser moonshell
en ingebouwde cheatdatabase!!!!

maarja ik zou voor de DS gaan voor de PSP ken ik geen r4 of dergelijken

r4 kopen?
 
Laatst bewerkt:
@billremix,

Lees de huisregels eens goed zoals onze Hoofdmoderator je al eerder adviseerde. Het downloaden van DS spellen hoort niet tot een legaal iets. ;) Daarom de links verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan