Nintendo DS Verdronken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hallo, ik had zonet mij Nintendo DS op te Tafel gelegt en even later waaren ik en men stiefvader dat spel Jenga aan het doen en die viel op op de Vaas waardoor de vaas omviel en het water op mijn Nintendo DS belande!
Ik heb hem zo snel mogenlijk opgedroogt en gecheckt of alles het nog deed, hij is nog steeds een beetje nat maar ik heb hem nu op de kachel gelegt, ik had hem even geprobeert maar ik heb geen geluid meer, en hij viel na 30-40 seconden uit.
Heeft iemand mischien een idee om het geluid te fiksen :( ik heb hem verder nog niet uit geprobeerd maar ik heb absoluut geen geld om een nieuwe te kopen en ik heb ook geen garantie meer want ik kreeg hem op de release day van de officiale nintendo ds :(

Hoi,

Jammer voor je maar ik ben bang dat er weinig aan te toen is ,en al had je garantie waterschade valt daar niet onder heeft je stiefvader geen aanspraakkelijkheids verzekering ?

Modag

Nee het is niet men Stiefvaders schuld xD hij heeft gewoon verloren met Jenga en daardoor viel dat torentje om, maar ik hou hem toch nog op de kachel men moeder zij dat als hij het niet meer doet krijg ik een DSi van der :thumb:

Hoi,

Kijk zo moeder zou ik ook wel willen:thumb::thumb::thumb:

Modag

Nee het is niet men Stiefvaders schuld xD hij heeft gewoon verloren met Jenga en daardoor viel dat torentje om, maar ik hou hem toch nog op de kachel men moeder zij dat als hij het niet meer doet krijg ik een DSi van der :thumb:

Als ik jouw was zou ik geen DSI pakken ik vind hem namelijk niet zo handig. Je kan er ook geen r4 kaart instoppen dan moet je r4i doen en je kan er geen oude spellen in doen van de gameboy.

Laat dat ding eerst eens echt helemaal drogen, paar dagen op de kachel. Daarna pas proberen of ie het nog doet.

Geen garantie dat dit werkt, maar het was waarschijnlijk beter geweest als je eerst de ds helemaal had laten drogen voor je deze weer aanzette.

Hallo

Batterij er onmiddelijk uit , en zo snel mogelijk alles zo goed mogelijk proberen droog te blazen d.m.v. luchtdruk "compressor" .

Indien je dit niet doet , is er een heel reele kans dat de "doormetalliseringen" v/d printplaat oxyderen , met als resultaat --> definitief defekt.

Het gewone droogproces is veel te langzaam , en geeft het oxidatieproces de tijd "om zijn destructieve werk te doen".

Peter

Laatst bewerkt:
Hey iedereen, wou even zeggen dat ik na men DS een nachtje op de kagel te hebben gehad hem weer aandeed en alles weer werkte :)
Dus er is niks meer mee aan de hand :thumb:
Toch bedankt iedereen voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan