nintendo ds

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterskurtt

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
1. Werken de nieuwste spellen op de R4 kaartjes in de gewone nintendo ds (dus niet de allernieuwste nintendo ds)

2. Waar in belgie of nederland kan je zulke R4 kaartjes kopen? Of gaat dit ENKEL via online bestellen? Weet iemand winkels die deze kaartjes verkopen?

je verwijst naar een online winkel
dus de kaart is enkel online te krijgen en je kan bv niet naar een winkel rijden en die daar kopen? (in belgie of nederland)

iets te ver voor mij dat is ong 213 km... rijden (heen en terug dus 426 km)...
als ik bij deze bestel http://www.r4stunter.nl/information.php?info_id=10&osCsid=1db244cd2e97043e6d941b5a4352549a

komt dit via de post trager aan maar betaal ik slechts 10 euro...

1.weet er iemand een locatie in belgie (ideaal geval), of in nederland nabij breda, ... (zuid holland dus eigenlijk
2. werken nieuwe nintendo games op de R4 Deluxe II + 2GB als ik de gewone Nintendo ds gebruik (dus niet de Nintendo ds i)

Laatst bewerkt:
Ik heb er laatst 1 gekocht bij plenty parts, die zitten overal in het land. Waar exact weet ik niet zo uit mijn hoofd maar is wel op de site te vinden.

Dat kan,
ik zag bij mij een postertje in de etalage hangen, ik fiets er elke dag langs.
Is wel al een tijdje geleden, misschien dat het een actie was.
ik zou ff bellen naar het filiaal welke het dichts bij je in de buurt is.

ik heb mijn kaartjes gekocht bij dealextreme (ja meerdere soorten allemaal voor mezelf =]) en ik heb daar best goede ervaringen mee. Het is vooral een stuk goedkoper als in een winkel of webshop in nederland, maar ik zou geen R4 kopen maar een AceKard 2i ofzo, sinds de R4 geen support meer heeft. Nouja M3 heeft R4 nu overgenomen ofzo, maar ik zou toch voor de acekard gaan :) handiger menu, werkt perfect en nauwelijks duurder :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan