Nintendo DS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ssemmy

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een R4 kaartje voor mn DS. Ik had altijd al games gedownload op deze site: *knip*
En dat lukte ook. Maar nu, als ik een spelletje wil spelen en hij gaat laden, zie je oo een schermpje step 1, step 2, step 3, enz. Maar nu gaat hij maar tot step 2. en bij step 3 geeft hij een error: patch errcode=-4 System halt!
En ik weet wel andere sites maar elke keer als ik daar een spelletje download en het is klaar wordt het geopend met IMGburn (om te branden enzo)...
Wat moet ik nu doen?
Groetjes,
S

Laatst bewerkt door een moderator:
en bij step 3 geeft hij een error: patch errcode=-4 System halt!

Heb je wel de juiste firmware voor je R4 kaart?

En ik weet wel andere sites maar elke keer als ik daar een spelletje download en het is klaar wordt het geopend met IMGburn
S

Wat voor een extensie heeft het bestand dat je wilt downloaden? Anders sla je het bestand op en dan zet je het op de R4 kaart, i.p.v. openen als het downloaden klaar is?

Dat opslaan op de r4 kaart heb ik ook al geprobeerd... Maar dat werkt ook niet:( En ik heb laats (ik weet nu dus niet meer of ik dat zeker weten goed heb gedaan) nog op een site gekeken en daar stond dit: R4DS Update
R4 v1.18 kernel 2008-04-24
Toen heb ik die op mn r4card gezet.

en de extensie van het spel: .NDS
(dat bedoel je tochXD?)

groetjes,
S

hmmm... ik heb het opgeslagen en gekopieerd op de r4 card en een spel wat het al niet deed doet het nog steeds niet. Dezelfde error. zou het misschien uitmaken als ik het opnieuw download??

Ik heb het probleem ook gehad.

Voor dat bestand is er geen oplossing máár:

1. Het ligt niet aan je DS/R4.

2. Het ligt zeker niet aan de firmware van je R4.

Het probleem ligt in de file zelf,
de error code met als gevolg "system halt!" is een aanduiding van een corrupte nds file.

Waarschijnlijk mag ik dit niet plaatsen.
Maar aangezien we het hier hebben over het downloaden van nds spellen ben ik van mening dat ik niets fout doe.

Wat ik tegenwoordig doe is werken met Bittorent en ***** voor mijn R4-kaart.

1. Download Bittorent, even googlen.

2. Ga naar ******, google ook even, link mag ik vast niet plaatsen ;).

3. Typ nds in en dan de naam van het spelletje,
waarschijnlijk krijg je een lijst(je) met spelletjes,

4. controleer of het echt voor nds is, en zoek dan degene uit met de meeste seeders/leechers/peers.

5. druk op download torrent.

6. Klik openen als daarna word gevraagd en hij word geopent in bittorent.

7. nu gaat hij zoeken naar connecties om te downloaden.

8. vervolgens zet hij het bestand in de map die bij opties van bittorent staat.

9. Meestal is het een .zip file, even uitpakken en de .nds kopieëren naar je R4.

10. Nu kun je het proberen te spelen.

11. Krijg je dezelfde fout zul je opnieuw het spel moeten downloaden maar moet je een andere download kiezen uit je zoekresultaten op ******.

Dit probleem ligt ALLEEN aan de corrupte .nds file.

M.v.g.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan