nintendo dsI wi-fi

Status
Niet open voor verdere reacties.

frulleke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
hey ik zou graag via mijn router online spelen met mijn ndsi maar ik kan alleen een WEP key ingeven en ik heb een WPA beveiliging iemand een idee hoe ik toch online kan spelen zonder dat ik de beveiliging van mijn router moet veranderen

thanks

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de Nintendo sectie gezet. Hier heb je meer kans op een antwoordt en staat de vraag goed.

Success met je vraag.

Dit is niet op te lossen: Nintendo DS kan alleen met WEP-beveiligde draadloze netwerken overweg, dus niet met WPA of WPA2.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Het is als het goed is wel mogelijk om een 'guest' WiFi verbinding op te stellen, maar hoe dat moet moet je mij niet vragen:o. Ik heb niet erg veel verstand van routers. Dus zeg maar dat je router twee WiFi verbindingen uitzendt. Ééntje met WPA/WPA2 en ééntje met WEP beveiliging.

Laatst bewerkt:
Ik zie zojuist dat je geen DS maar een DSi blijkt te hebben.
Ik weet daar zelf niet veel van, maar ik citeer even wat ik vond:

I just got the DSi, and when I was trying to connect to my WPA network manually, it only gave the security option of WEP. How do I connect to a WPA network manually?

Best Answer - Chosen by Voters
I was kind of confused too. They didn't make it very intuitive.
Go to System Settings>>Internet>>Connection Settings>>Advanced Setup
It will show Connection 4, 5, 6. Click on one of the connections, search for access points, select your access point, and type in your WPA key.

Basically Connection 1,2,3 is reserved for WEP and 4,5,6 is for WPA. Hope that helps.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan