nintendo dsi xl hoe gratis spellen downloaden en met welke kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

janssens marc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2010
Hallo,
Heb een nieuwe nintendo dsi xl gekocht en wil graag spelletjes downloaden via flashkaart,
kan iemand mij helpen hoe ik dit op de beste manier in zijn werk gaat aub en welke kaart ik het beste koop en waar aub

Alvast vriendelijk bedankt,
marc

Je kan wachten tot je een ons weegt, maar over downloaden mogen wij niets zeggen op dit forum.

Met een TTDS i of met een R4I

Alles over r4i kaarten en ombouw van een wii

Hoi je kunt alles over de r4i kaarten vinden inclusief uitleg hoe je games gratis kunt downloaden. op *KNIP* Ook staat er een uitleg bij hoe je je wii gratis kan ombouwen.!! Top Site:D:thumb::thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
@gsa,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de link verwijderd, zie drie posts van jou, waarvan 1 verwijderd is en elke keer komt de link terug. Lijkt dat dit om puur reclame maken gaat.

@GSA het gaat hier om een DSI Xl (niet om een wii).

Kijk maar:
Hallo,
Heb een nieuwe nintendo dsi xl gekocht en wil graag spelletjes downloaden via flashkaart,
kan iemand mij helpen hoe ik dit op de beste manier in zijn werk gaat aub en welke kaart ik het beste koop en waar aub

Alvast vriendelijk bedankt,
marc

Waarom geef je sites(dat mag niet je moet hem niet de hele tijd doorverbinden.

@TS

Ik zou gewoon een R4I of TTDS i even op de sites kijken, bestellen-> je hebt binnen 2 a 3 werk dagen bij je thuis in de brieven bus.

nog een aanrader je moet wel het menu.sys bestandje buiten de map zetten(anders start hij niet op wel het menu van het kaartje).

Het belangrijkste is dat je een v1.4.1 kaart neemt als je die software op je DSI hebt staan, anders werkt hij niet.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
TS-SHOPS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan