Nis 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim1960

Meubilair
Lid geworden
25 dec 2001
Vanavond toch maar overgegaan naar NIS 2003 (legale versie) omdat NIS 2002 niet echt lekker meer liep.

Ik heb nu last van een bekens probleem waarvoor ik ook op helpmij de oplossing nog niet echt heb gevonden.

Als ik de pc opstart wil hij in een vrij vroeg stadium verbinding maken met het internet. Ik wil dat graag weer als vanouds, dus internet verbinding als he nodig is voor een van de andere programma's. Wie kan helpen?

NIS/NAV zijn volledig geupdate. OS op deze pc is ME.

Heb je misschien je automatische updates aanstaan, want dan zal inderdaad direct internetverbiding worden gezocht.

Automatische Live Update staat inderdaad aan, maar dat is toch erg handig als je hem up to date wilt houden. Al is het maar voor de virussen.

Wim heb je nog bij Symantec.nl, bij ondersteuning gezocht?
Anders, misschien kan Saldos jou helpen. Hij is hier dé Norton man !!

Groetjes
Falco

Ik vond deze links, deze link betreft wel NIS 2002 maar dat maakt voor het probleem niet veel uit...denk ik. Link2 betreft alleen de NAV. Afijn, mogelijk dat Saldos nog voorbij stuift! :)

Gezina, die link2 die je hebt gepost zou het probleem van Wim1960 zeker verhelpen :)

Gelukkig deed ie alles verder nog normaal. Maar het is wel prettig als een pc exact doet wat je wilt. Thnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan