Nis 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Bij Internet Security / Abonnementsservice staat

Abonnement is verlopen

Daaronder staan 2 data van Security en Antivirus, beide 26-12-2004 (met groen vinkje). Dan is het toch niet verlopen??? Dan functioneert alles toch nog? Staat dat bij jullie ook zo??

Rare dubbelzinnige melding.

Ik vraag dit omdat vandaag 1 keer na het opstarten een schermpje kwam met de mededeling van een verlopen abonnement. Ik heb net 35 EURO betaald!!

Persoonlijk denk ik dat Norton nog wel werkt, maar dat je de updates niet kan ophalen (daar betaal je je abonnement voor ieder jaar) Dus de nieuwe virussen herkent hij dan niet.

Om dit te testen kun je proberen om op "liveupdate"te klikken. Geeft hij een foutmelding, dan is je tijd inderdaad verstreken.

Misschien is de betaling er nog niet door bij hun.

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem heb ik ook. Mijn abonnement heb ik verlengd tot 29/10 2004, staat ook aangegeven, maar regelmatig krijg ik een schermpje dat aangeeft dat mijn abonnement verlopen is. Overigens werkt de update functie normaal bij mij. Dus ik vind het alleen maar storend

Precies dat zelfde is bij mij. Dit is toch een fout. Verder werkt de automatic update en alles (ik heb tenslotte ook betaald). Is er een NORTON-expert die dit kan oplossen??

Wat staat er bij jullie (nadat er door jullie een verlenging van het abonnement betaald is) op het tabblad abonnementsservice?????

Andere optie is om alles te verwijderen met de verwijdertool van Synatec en opnieuw te installeren.
Dan lost het probleem ook op.

Hij zal een jaar geldig zijn vanaf het moment dat je hem activeert.

Pablo en adnieuwenhuizen,
Hebben jullie wel alle prgramma updates opgehaald?
Zo niet, dan kun je dat probleem krijgen. Zie hier:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...c1256af50049bd59?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Indien je nog steeds een probleem hebt daarna, dan moeten jullie in configuratiescherm-software lusetup en lrsetup te verwijderen.
Ga daarna naar start-zoeken en zoek naar het bestand Luinsdll.dll en verwijder die ook.
Installeer daarna lusetup vanaf hier:

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/liveupdate/lusetup.exe

En daarna lrsetup vanaf hier:
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/livereg/lrsetup.exe

Restart de pc daarna en kijk dan of het probleem opgelost is.

Je kunt zien of het probleem opgelost is door daarna liveupdate te doen en kijken of je nog een foutmelding krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan