NIS 2005 doet raar....

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmeke22

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Hoi

ik opende net even NIS 2005 en stond er bij norton antivirus aandacht vereist, ik klikte op gedetaieerder status, maar daar staat achter alles een groen vinkje en dus niet dat er iets mis is??? hoe kan dit en wat moet ik doen??? Het is zomaar inees gekomen....:(

ik had ook geupdate met live update maar het blijft gaat het later weg of is het misschien een virus???

Ging bij mij direct weg. Ik weet niet of het iets te maken heeft met een virus. Je kunt natuurlijk altijd even scannen op virussen. succes

ik heb net weer een liveupdate gedaan en kon toen antivirus definities downloaden, maar hierdoor is het probleem nogsteeds niet opgelost want aandachtvereist blijft staan....of moet je je pc opnieuw opstarten voordatzodat ie dat update ofzo???

Nee als je de pc wel opnieuwe moet opstarten krijg je dit te zien op je scherm na de update.
Je kunt ook altijd met je vraag terecht bij symantec via de helpknop in je virusprogramma.

ja ik heb even een mailtje naar symantec gestuurd dus hopelijk weten hun het, nog een vraagje ik deed net weer een live upate en kon antivirus updaten klikten op oke en hij downloade hem gewoonn maar er kwam ook een zwart ms dos venster dat even een paar seconde open bleef en daarna weer sluite is dit normaal???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan