NIS uitgeschakeld???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr@ce

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb Nis draaien op mijn pc (XP), maar wilde even een paar instellingen wijzigen alleen ik heb daar spontaan geen rechten meer voor.
Toen ik mijn pc voor de eerste keer op deze internet aansluiting aansloot kreeg direct een melding van NIS dat er een inbraak poging was geblokkeerd.
Nu een week later staat Nis dus uitgeschakeld zonder dat ik er wat aan gedaan heb. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan en wie weet hoe ik het weer aan de praat krijg?

Grt Grace

Bedankt,

Met housecall heb ik 5 bestanden gewist en nu staat NIS weer aan. Er draaiden nog 2 pc op deze internet verbinding en die zijn al wat "verder heen", daar zal ik dan ook eerst maar housecall op draaien.

Maar nu zou ik nog graag willen weten hoe dit kan en hoe dit te voorkomen is?

Grt Grace

Geplaatst door gr@ce
Maar nu zou ik nog graag willen weten hoe dit kan en hoe dit te voorkomen is?

Regelmatig met housecall scannen, of een betere virusscanner gebruiken (norton ziet wel eens wat trojans over het hoofd).

Geplaatst door Jozo

Regelmatig met housecall scannen, of een betere virusscanner gebruiken (norton ziet wel eens wat trojans over het hoofd).

Maar het gekke is dat ik er nooit eerder last van heb gehad. En nu ik mijn pc heb aangesloten op deze internet aansluiting de ellende begint. En mijn pc is de 3e pc waar deze wazige dingen op gebeuren die op een andere locatie niet gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan