Niuewe gebruikersnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightning

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Ik heb een WinXP prof, een Speed Touch Home ADSL-modem en een routerverbinding met US Robotics.

Mijn zus neemt mijn pc en de instellingen volledig over op uitzondering van de internet-login. Zij heeft een eigen gebruikersnaam en paswoord gekregen van skynet op in te loggen op internet. En die wil ze ook gebruiken.

Vraag : hoe verander ik nu mijn username/login van internet (fa.....skynet.be) en mijn paswoord in die van mijn zus ?

Ik heb geprobeerd via de instellingen van mijn router. Dat gaat zo : internetbrowser openen, ip-adres van de router ingeven en dan kan je de instellingen veranderen, zo ook de username. Je moet wel rebooten.

Na reboot blijkt de verbinding nog altijd op de oude username te gebeuren. :confused:

Weet iemand raad ?

moet je gewoon naar Start » Verbinding maken » (je verbinding) daar kan je dat toch invoeren?

// Configuratiescherm » Netwerkverbindingen » (je verbinding)

Heb ik ook al geprobeerd. Ik kan de wizard om de nieuwe internetverbinding te maken volledig doorlopen. Ik kies voor :
- verbinding maken met het internet
- ik wil handmatig een verbinding instellen
- verbinding maken via een permanente breedbandverbinding
Wanneer ik op het einde van de wizard op voltooien klik, maakt hij géén nieuwe verbinding, maar hij heeft ook geen foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan