.nl adres blijft niet staan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelwenteltevel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Ik heb via hostingdiscounter mijn site doorgelinkt naar mijn v3host adres.
Nu; als ik daarheen ga veranderd hij dat in het .v3host.nl en dat wil ik niet.
Als ik bij v3host mijn domein wijzig werkt het niet meer..
Kan iemand helpen? (toen ik .nl.tt had bleef gewoon op elke pagina .nl.tt staan, maar nu wil ik dus dat er .nl/index.php bijv. komt:confused:)

.... misschien moet je daar wel 'extra' voor betalen .... ;)

.... misschien moet je daar wel 'extra' voor betalen .... ;)

Ja idd, bij gratis of goedkopere "links" naar je host van de website kan dit voorvallen. Als je toch de mogelijkheid hebt kan je dit veranderen via dns.

Ik heb via hostingdiscounter mijn site doorgelinkt naar mijn v3host adres.
Nu; als ik daarheen ga veranderd hij dat in het .v3host.nl en dat wil ik niet.
Als ik bij v3host mijn domein wijzig werkt het niet meer..
Kan iemand helpen? (toen ik .nl.tt had bleef gewoon op elke pagina .nl.tt staan, maar nu wil ik dus dat er .nl/index.php bijv. komt:confused:)

Het ligt eraan hoe je webhost de link doorverwijs.
nl.tt doet dat via een frame die zorgt ervoor dat de domeinnaam: jouwnaam.nl.tt in de browser blijft staan.
Hostingdiscounter doet dat blijkbaar niet, zei sturen het gewoon door naar de link (zonder frame dus). Je zult dus even contact moeten opnemen met hostingdiscounter, soms kan je namelijk gewoon instellen of je het wel met frame of niet met frame wilt hebben.

Joep

het ligt eraan hoe je webhost de link doorverwijs.
Nl.tt doet dat via een frame die zorgt ervoor dat de domeinnaam: Jouwnaam.nl.tt in de browser blijft staan.
Hostingdiscounter doet dat blijkbaar niet, zei sturen het gewoon door naar de link (zonder frame dus). Je zult dus even contact moeten opnemen met hostingdiscounter, soms kan je namelijk gewoon instellen of je het wel met frame of niet met frame wilt hebben.

Joep
bedankt!

Nou, nog even wat uitgebreider. Je hebt redirecting (doorschakelen) en forwarding (doorsturen).

Het verschil is dat redirecting dus het 'url' veranderd in je adresbalk - immers, het stuurt je door. Forwarding werkt anders, nl. alles van je domein wordt 'omgezet' naar je adres. Je moet hiervoor echter DNS settings veranderen.

Mocht je dit gratis willen doen, er zijn verschillende services die dit doen, zoals bijvoorbeeld zonedit. Je moet dan echter wel de nameservers van je domeinnaam veranderen...

Nu, dit is allemaal niet heel erg veel werk, mocht je precies weten waar je mee bezig bent. Blijkbaar weet je dit niet, dus... tsja.

:thumb:

Nou, nog even wat uitgebreider. Je hebt redirecting (doorschakelen) en forwarding (doorsturen).

Het verschil is dat redirecting dus het 'url' veranderd in je adresbalk - immers, het stuurt je door. Forwarding werkt anders, nl. alles van je domein wordt 'omgezet' naar je adres. Je moet hiervoor echter DNS settings veranderen.

Mocht je dit gratis willen doen, er zijn verschillende services die dit doen, zoals bijvoorbeeld zonedit. Je moet dan echter wel de nameservers van je domeinnaam veranderen...

Nu, dit is allemaal niet heel erg veel werk, mocht je precies weten waar je mee bezig bent. Blijkbaar weet je dit niet, dus... tsja.

:thumb:
maar ik las dat jullie het hadden over frames? hoe doe ik dat dan?

maar ik las dat jullie het hadden over frames? hoe doe ik dat dan?

Dat is een beetje fout uitgelegd van mij. Zoals Vegras het zei is het wel goed.
'Redirecting' (dan blijft de url is in de adresenblak staan, zoals ik dat noemde een Frame.)
'Forwarding' (dat is wat jij nu hebt, de url blijft dus niet staan)

Joep

Ik wilde hem sowieso al ergens anders gaan hosten omdat ik hier maar heel weinig dataverkeer heb:confused: en bij die nieuwe kan je het van tevoren invullen dus dan is dit de originele url..

Verder denk ik dat het wel goed komt, maar bedankt:thumb:

Zou mooi zijn, als het goed komt he.:thumb:
niet gelukt.. maar nu heb ik dus dit ergens vandaan:
PHP:
<tr><td><iframe src="http://www.gangstarwarz.net23.net" name="fid1" id="fid1" width="100%" height="100%" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="0"></iframe></td></tr>
maar dan blijft hij nog niet staan? wat doe ik verkeerd?

niet gelukt.. maar nu heb ik dus dit ergens vandaan:
PHP:
<tr><td><iframe src="http://www.gangstarwarz.net23.net" name="fid1" id="fid1" width="100%" height="100%" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="0"></iframe></td></tr>
maar dan blijft hij nog niet staan? wat doe ik verkeerd?

Je zult even bij je webhost moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan