NL Domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspertjeh

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Hallo Helpmij-leden,

Ik heb een site gemaakt voor mijn school. Ik wil graag een een .nl domein kopen! Ik wil dit graag met wallie betalen (zoals bij versio.nl). Dit is dus geen probleem...

Maar ik wil er ook graag url-forwarding bij! :P Ik ben al 1 week aan het zoeken maar het wil echter niet lukken. :(

Ik zou het heel fijn vinden als jullie mij kunnen helpen aan een website die dit wel ondersteunt.

Groetjes,
Jasper :thumb:

Laatst bewerkt:
Kijk even naar Hostnet daar heb je mogelijkheid tot url forwarding ;)

Hallo,

Bedankt voor je antwoordt maar ik kan niet met wallie betalen.
Iemand anders nog?

Groetjes,
Jasper

... .nl domein kopen...[....]...graag met wallie betalen

Maar ik wil er ook graag url-forwarding bij!

Domein kopen en url-forwarding zijn twee gescheiden zaken.
Je zou alvast dat domein kunnen kopen voordat die weg is
en dan nog eens gaan zoeken naar een hosting-provider waar je je forwarding kunt regelen met wallie.

Domein kopen en url-forwarding zijn twee gescheiden zaken.
Die snap ik niet helemaal. Als je een domeinnaam koopt bij een provider, regelt die toch via z'n nameservers dat die domeinnaam op het ip van een webspace uitkomt? Dus daar hoort de forwarding toch bij? En dat zit toch ook meestal standaard in de prijs van een domeinnaam?
Met toch ook regelmatig de optie om zelf op het domeinnaam-beheer te kunnen inloggen en daar zelf de forwarding te regelen?

Iets anders is: domein kopen en site-hosting zijn twee gescheiden zaken, dat wel.
Je webruimte kan bij een andere provider zijn ondergebracht dan waar je de domeinnaam hebt geregistreerd = eerst domeinnaam vastleggen > daarna (ergens anders) webruimte aanschaffen bij een hosting-provider >> daarna domeinnaam naar webruimte laten verwijzen. Of in omgekeerde volgorde.

Of vergis ik me nu?

===
Bij versio kan je ook losse domeinnamen (met redirect/forwarding) bestellen, zeggen ze: www.secure.versio.nl/domeinen.php, met knop "Voordelen". Daar staat o.a. "Gratis real-time nameserver en DNS beheer. - U kunt op ieder gewenst moment (geheel gratis en real-time) de nameservers en DNS records van uw domeinnamen beheren."
Voor de veiligheid kan je even contact met ze opnemen / mailtje sturen (www.versio.nl/support.php).

Met vriendelijke groet,
CSShunter

OK, misschien heb ik me vergist.
Ik dacht dat de forwarding bij de hosting hoorde.
Voor zover ik fout zat: sorry.

Hallo,

Ik wil jullie bedanken voor jullie advies!! Ik ga eerst even contact opnemen en dan ga ik er een gelijk bestellen!

Groetjes,
Jasper

Laatst bewerkt:
Heb net contact opgenomen en het kan! Ga er nu gelijk een bestellen...;)

Groetjes,
Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan