Nlite drivers toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboymark

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Ik ben bezig om een streamed cd te maken omdat windows vraagt naar de raid ssci drivers. En ik heb de floppy niet meer en geen floppydisk heb.

Kan iemand me helpen hoe je drivers van de sata schijf moet toevoegen met Nlite. Ik heb de drivers van asus p4p800 e gedownload. Maar elke keer als ik de drivers toevoeg kan ik alleen 1 .inf bestand toevoegen. Ik heb het nodig om windows naar de drivers vraagt tijdens de installatie

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Het lukt gewoon niet. Ik heb al de drivers van www.asus.com gedownload en erop gezet. GEEN REDULTAAT.
EN ik heb ook nog een dirver pakket gedownload ook geen resulaat

Weet iemand nog wat?

driver gewoon downloaden bij asus en deze uit paken in een mapje.
dan met nlite naar de map gaan en driver toevoegen aan instalatie

Ik heb de driver uitgepakt. En als ik dan wil toevoegen kan ik 1 bestand toeveogen en dat is een .inf bestand. Ik heb het daar ook al mee geprobeerd maar de computer blijft vragen naar diskette. Moet ik mischien de harde schijf op aan sluiten op de promise of intell controller en moet ik nog wat veranderen in de bios? Maar wanneer ik de harde schijf op sata 1 aansluit bevriest het beeld. En wanneer ik hem op sata/raid 1 aan sluit kom ik wel in het installatie programma dan ziet hij de diskette niet. En ik zit er al een paar dagen mee en ik word er helemaal gek van:evil:.

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd van tevergeefs hij vraag steeds weer naar een diskette.

Ik heb gewoon via nlite de instructies gevolgd. Ik heb de bronbestand van de xp gedaan. Daarna de sp2 en daarna drivers toegevoegd het is 1 .inf bestand maar tockblijft de computer vragen naar een diskette kan iemand mij a.u.b helpen want ik weet het niet meer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan