nmake probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ik heb niet zoveel ervaring met c++ compilers, en zit een beetje te worstelen met een .mak bestand die ik moet compileren via Microsoft Visual C++'s nmake (eerste keer dat ik dit doe).

Ik heb namelijk een soort uitbreiding voor "pdcurses" library gedownload, en om deze te kunnen gebruiken moet ik de source code van pdcurses hebben, en in de directory daarvan moet ik de uitbreiding zijn folder "win32a" kopieren en daarin zitten een aantal .mak bestanden die het zouden moeten compileren (vcwin32.mak in mijn geval)

In dit mak bestand staat er: # Usage: nmake -f [path\]vcwin32.mak [DEBUG=] [DLL=] [WIDE=]
Ik geef bij cmd in:
Code:
C:\Users\Niels>cd C:\Libs\pdcurses\win32a
C:\Libs\pdcurses\win32a>"C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\bin\nmake.exe" -f vcwin32.mak

En daar reageert hij op als volgt:
Code:
Microsoft (R) Program Maintenance Utility Version 10.00.30319.01
Copyright (C) Microsoft Corporation.  All rights reserved.

cl.exe -nologo -I.. -c -O1 -MT -W3     ../pdcurses\addch.c ../pdcurses\a
ddchstr.c ../pdcurses\addstr.c ../pdcurses\attr.c ../pdcurses\beep.c ../pdcurses
\bkgd.c ../pdcurses\border.c ../pdcurses\clear.c ../pdcurses\color.c ../pdcurses
\delch.c ../pdcurses\deleteln.c ../pdcurses\deprec.c ../pdcurses\getch.c ../pdcu
rses\getstr.c ../pdcurses\getyx.c ../pdcurses\inch.c ../pdcurses\inchstr.c ../pd
curses\initscr.c ../pdcurses\inopts.c ../pdcurses\insch.c ../pdcurses\insstr.c .
./pdcurses\instr.c ../pdcurses\kernel.c ../pdcurses\keyname.c ../pdcurses\mouse.
c ../pdcurses\move.c ../pdcurses\outopts.c ../pdcurses\overlay.c ../pdcurses\pad
.c ../pdcurses\panel.c ../pdcurses\printw.c ../pdcurses\refresh.c ../pdcurses\sc
anw.c ../pdcurses\scr_dump.c ../pdcurses\scroll.c ../pdcurses\slk.c ../pdcurses\
termattr.c ../pdcurses\terminfo.c ../pdcurses\touch.c ../pdcurses\util.c ../pdcu
rses\window.c ../pdcurses\debug.c