no captured device detected?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucolu

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Hoi,
Ik heb een kruidvatPC waarop Nero6 staat,met video-en geluidsingangen. Vorig jaar heb ik nog met NerVision Express 2 videobanden om kunnen zetten naar mpeg-bestanden op de pc.

Nu probeer ik het opnieuw maar krijg steeds de volgende opmerking:
NeroVision Express 3.
No supported capture device was detected. Please check that your device is properly connected. Press OK to proceed or Cancel to return to the previous page.
Ook terwijl een videospeler met de gele video-tulpkabel aangesloten is, en spelende is.

Express 3 ipv 2 komt doordat ik de nero updates erop gezet heb.

Ken iemand dit probleem?
Of zit er ergens een kabeltje los?
Waar kan ik zien dat de geluids- en videoingangen daadwerkelijk een signaal afgeven aan de pc?

Ook met het prog Moviemaker krijg ik dezelfde opmerking.
Ik heb ook al geprobeerd om Nero te deinstalleren en vervolgens weer de originele erop gezet met Express 2, maar helaas nog steeds dezelfde opmerking.

Bij voorbaat dank,
TruCoLu

Als Moviemaker ook geen capture device kan vinden lijkt het er meer op dat daar iets mee aan de hand is.... mogelijk zijn de drivers beschadigd of verdwenen... Een en ander kan wel door een uninstall van Nero veroorzaakt zijn.... Installeer het stuurprogramma even opnieuw...

Het kan inderdaad door het deinstalleren van Nero komen. Ik gebruik registry mechanic om alles schoon te maken. Daarna lukt het me ook niet meer om Nero Express op te starten. Ik ben dus naar een eerdere herstelpunt teruggegaan en toen doet Nero Express het weer. Maar voor de deinstallatie van Nero had ik dat probleem al van - captured device not detected -

Doe eerst Nero er af met deze Tool,en installeer dan overnieuw

Met nero clean-up tool alles van nero verwijderd. Dan met registry mechanic schoongemaakt. Dan nerovision express 2 terug opgezet.
Ook in de pc gecheckt. Alle kabels goed aangesloten als in eerste staat.
Ook gecheckt dat het videosignaal daadwerkelijk aanwezig is. In de TV geprikt, geeft de TV beeld. Zelfde kabel vervolgens in de PC geprikt.

Maar...
Nog steeds de opmerking:
Geen ondersteund vastlegapparaat aangetroffen. Controleer eerst of uw apparaat juist is aangesloten.

Misschien ligt het aan de drivers voor het moederbord? Mobo= MS-7010 van MSI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan