no cd CoD en online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Ik ben helemaal blij, vandaag Call of Duty game of the year edition ontvangen, origineel.
Ik heb een no cd patch, maar als ik die gebruik, kan ik dan nog steeds online gamen? Of wordt er ook naar je cd gekeken?
Ik heb 0,0 ervaring met onlinegamen, vandaar de vraag.
 
Waarom zou je een no-cd patch gaan gebruiken terwijl je het orgineel hebt??
Volgens mij speel je COD zowieso zonder cd want zodra je het spel geinstalleerd hebt heb je geen cd meer nodig..
Je moet wel ff de laatste patch downloaden>>
http://www.callofduty.com/patch/
 
Heb ik al gedaan. Spel werkt nu niet meer, maar het gaat mij er om dat ik niet steeds de cd er in moet doen als ik wil spelen
 
Geplaatst door Sarvo
Heb ik al gedaan. Spel werkt nu niet meer, maar het gaat mij er om dat ik niet steeds de cd er in moet doen als ik wil spelen

Hoeft met de nieuwe patch ook niet. Ik meen nog te herinneren (heb CoD zelf ook origineel) dat ik altijd gewoon zonder cd kon spelen nadat ik de toen recenste patch had geinstalleerd.

Zorg iig dat je CoD ff helemaal uninstalled en dat er in je register geen links meer staan naar CoD.
 
Probleem opgelost ;)

Heb twee vliegen in één klap geslagen :thumb:

Bij activision was een no-cdpatch te downloaden... frappant
 
Volgende keer heb je geen no-cd patch meer nodig, ik heb het orgineel ook en heb geen cd nodig bij het spelen. Maar je probleem is opgelost, have fun!:cool:
 
Als ik em opnieuw installeer heb ik wel die patch nodig, het is een bekend probleem van de goty edition ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan