no one lives forever 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
ik heb het spel NO ONE LIVES FOREVER 2 ik heb hem geinstald,maar helaas vraagt hij om cd 2 ik heb al een patc.... erover heen gezet ,maar nog steeds niet.wie weet een goede oplossing (op zoutzuur na)

mijn systeem is een p 4-1700
G-force 2-400 mx 64mb
256 ddr 266mhz
 
Ik neem aan dat je dus niet de originele versie hebt van NOLF2. Dan kunnen we je ook geen antwoord geven aangezien het dan over warez gaat. En dat is niet toegestaan op Helpmij.nl. Lees de regels nog maar eens.
 
Tja NOLF bestaat wel degelijk uit 2 cd's...
 
RGTMO schreef:

Ik neem aan dat je dus niet de originele versie hebt van NOLF2. Dan kunnen we je ook geen antwoord geven aangezien het dan over warez gaat. En dat is niet toegestaan op Helpmij.nl. Lees de regels nog maar eens.

Advies : lees de huisregels nog eens door en zie dat jouw opmerking NIET helemaal correct is. ;)
 
RGTMO schreef:

Ik neem aan dat je dus niet de originele versie hebt van NOLF2. Dan kunnen we je ook geen antwoord geven aangezien het dan over warez gaat. En dat is niet toegestaan op Helpmij.nl. Lees de regels nog maar eens.

Advies : lees de huisregels nog eens door en zie dat jouw opmerking NIET helemaal correct is. ;) m.a.w. je kan gerust antwoorden :D
 
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),

Hmm zie het staan ja. Wel wat krom vind ik.


Heb je wel een patch voor de juiste versie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan