no signal input

Status
Niet open voor verdere reacties.

turasu

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Heb een paar maanden geleden een nieuwbeeldscherm gekocht. Als ik bezig ben met iets op me pc dan valt in 1 keer me beeldscherm weg en word het groenen lichtje oranje er komt dan in het beeldscherm te staan No signal input. Soms zijn er dagen dan die alles het gewoon de hele dag zonder problemen. Maar er zijn ook dagen dan kom ik niet eens verder dan het setup scherm en dan valt ie al weer uit. In het boekje van me beeldscherm staat: Chek je videokaart gedaan is gewoon goed of chek je kabels: Die zijn ook gewoon goed aan gesloten.

Hier wat in me pc zit:
procesor: Intel Celeron 3.2GHz
Moederboard: Asus P5VDC-MX
geheugen: 1024mb werkgeheugen 533 ddr2
Voeding: 400watt
Videokaart: Ati radeon x1600 pro 256 mb
Beelscherm: Mirai 10 lcd wide screen

Ik heb al drives geinstaleerd van me videokaart en me beeldscherm kon ik niet vinden.

Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen. je kan me ook altijd e-mailen thijs19901@hotmail.com

mvg,

Thijs

Ik kan een aantal mogelijke oorzaken bedenken:

- kabel niet meer helemaal goed
- voeding van de pc brak
- videokaart niet helemaal goed vast in slot

Probeer eens het een en ander uit...

Videokaart zit goed vast het zou me kabel kunnen zijn maar dan zou die van binnen in kapot moeten zijn hoe ken ik me voeding testen?

Voeding door (laten) meten of eventueel even een andere proberen

hmm dan moet ik maar weer is op zoek naar me oude voeding maar me pc is ook nog niet zo heel oud zou wel beetje *****n wezen als voeding stuk is

Ik heb nog niks gedaan aan me pc met andere voeding, maar hij staat nu van af 3 uur smiddags aan het is nu ongeveer 18.00 dus al bijna 3 uur zonder problemen. Zou het nu nog steeds dan aan me voeding kunnen liggen???

17.45 beelscherm viel weer uit naar no signal input alles bleef voor de rest draaien hoorde me geluid ook gewoon nog. Zo mss een beter zich op wat het is?

wou vandaag me pc opstarten me beeldscherm sloeg al uit in het opstart proces ook andere beeldscherm er op gezet gebeurt precies het zelfde

heb 2 beelschermen getest op me videokaart die standaart op me moederboard zit doen allebij perfect ik denk dus dat me videokaart gewoon kapot is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan