No signal

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ctbke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ctbke

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Gloednieuw moederbord, processor en geheugen. Nieuwe kast en voeding.
Ik start op, krijg de bios gegevens enz op het schem en dan krijg ik de melding : Windows is niet goed afgesloten, opstart in veilige modus, normaal, vorige config enz.
Welke optie ik ook kies, ik krijg dan op de monitor No signal detected en de PC herstart terug. Dus geen videosignaal ? :o
MB : Asus P5GDC-V Deluxe
CPU : PIV 3.2 Gig
1024 DDR2 geheugen
Nieuwe monitor, nieuwe videokaart. Heb VGA van MB ook al geprobeerd. Niks helpt.
ALs ik de HDD terug in de oude PC steek, start alles normaal op, dus de HDD is ok en de monitor ook. :confused:

normaal als jij een nieuwe moederbord erin zet moet je de schijf ook opnieuw instaleren want anders werkt die niet en staat je video kaart ook aan in de bios?

Hallo

Vermoed dat je o.s. X.P. is .

Indien je te veel hardware verandert , verwacht "bill" , dat je deze opnieuw installeerd.

Peter

Tis opgelost. Opgestart via DVD met WIn Cd erin, een systeem herstel gedaan en bingo !!:thumb: :thumb:
Bedankt voor de reacties:thumb: :thumb:

Nieuw systeem werkt nu dus 100%, maar....
Ik bezit nog een andere HDD waar ik nog enkele Word en exell doumenten en foto's wil afhalen. Deze HDD is nu even in de nieuwe PC gezet en werkt. De doc's staan in de map Mijn documenten en de toegang tot de map wordt geweigerd. Vermoedelijk komt dit door WIN Xp die een andere hoofdgebruiker ziet. Kan ik dit omzeilen ?

ja

dan moet je je eigen eerst eigenaar maken je klikt op de map waar je het probleem mee hebt en dan ga je naar de eigenschappen van die map en dan beveiliging en dan ga je naar geavenceerd eigenaar en daar kun je je eigen eigenaar maken en effe dan vinkje aanzetten en dan kun je bij de machtingen je eigen toevoegen!!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan