No Signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

milosc1

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Berichten
25
Ik heb via partation magic mijn C-schijf groter gemaakt. Toen hij opnieuw ging opstarten kwam het laadscherm en zag je dat de partites werden geladen (ofzo).
Toen ging hij naar het laadscherm van windows en toen starte hij weer opnieuw op.
Ik dacht dat hoort wel, maar toen kwam er zo aftelling vanaf 30 of ik windowsnormaal op wou starten of veilige modus of veilige modus met netwerkmogelikheden.
Ik drukte op windows normaal opstarten en toen kwam hij weer in het laadscherm maar starte hij weer opnieuw op en gaf weer NO SIGNAL aan.
Ook via veiligemodus doet hij dit.
Heb ik iets foutgedaan toen ik de partities veranderde?
Wie weet hoe ik mijn computer gewoon kan laten opstarten?
#Onze internet ligt eraf maar de computer beneden start wel gewoon op.
Mot ik msschin via het opstartscherm opnieuw de partities veranderen?
HELP~~!!!
 
Als ik dit zo lees,lijkt het mij verstandig om windows er maar overheen te zetten,voor dat je nog meer kapot maakt.

Heb je een cd,tje van windows xp.
 
Een mot is een nachtvlinder.:evil:

Start op met de XP cd, als dat je OS is, want dat staat nergens, en voer in de herstelconsole een fixmbr, een fixboot en een chkdsk /r uit.

Wekt dat niet, hang die schijf in een andere PC erbij als slave en kijk daar wat ermee loos is.

PM geeft wel vaker problemen met de systeemschijf.
 
Ook is een nuttige vraag hoe groot je de partitie nu gemaakt hebt en welk besturingssysteem je nu draait.

XP ondersteunt vanaf Service Pack 2 grotere partities dan 136 GB. Heb je dus bijv. XP met Service Pack 1 of helemaal geen Service Pack, en je hebt de partitie groter gemaakt dan 136 GB dan gaat het niet werken.

Je kunt natuurlijk ook overwegen de originele grootte van de partitie weer terug te zetten in PM. Doe dat liefst als je via het aankoppelen aan een werkende pc eerst een backup hebt gemaakt van alles wat nu op de onbereikbare partitie staat.

Tijs.
 
hey

Ik heb 250 GB
Ik heb servicepack 2 en windows XP
Ik had de grote verandert naar 50 GB
 
Ik heb 250 GB
Ik heb servicepack 2 en windows XP
Ik had de grote verandert naar 50 GB

Volg dan de andere instructies, mijn bijdrage is niet op jou van toepassing: Je blijft ruim onder de 136GB grens, en bovendien heb je Service pack2 geïnstalleerd staan.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan