no signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fanty

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2012
hii,

ik heb sinds augustus een game pc en ik heb er nooit problemen mee gehad tot voor 2 weken..
eerst ging het hele scherm een keer flikkeren, stekker eruit getrokken en weer aangezet kreeg ik een melding "overclocking failed" terwijl ik totaal niet aan het overclocken was.

weer opnieuw aangezet geen problemen meer tot voor nu
ik krijg nu telkens een "no signal" signaal als ik men pc aanzet
ik heb hem al op de tv geprobeerd en mijn scherm op een andere pc allemaal het zelfde verhaal
ook heb ik al de tv op een laptop aangesloten en zelfs dat werkte niet
het lijkt me erg sterk dat de pc de hdmi kabel en het scherm stuk zijn?

word hier een beetje moedeloos van :c
ik heb verder totaal geen verstand van computers dus niet te lastige uitleg a.u.b

Hoi

Even voor mijn idee gaat het om een notebook of desktop pc ik begrijp deze : ook heb ik al de tv op een laptop aangesloten en zelfs dat werkte niet niet helemaal daarom mijn vraag meld ook even type of hardware

het scherm staat normaal op mijn desktop aangesloten maar aangezien ik geen beeld kreeg probeerde ik hem op een laptop
en later de kabel op een tv om te kijken of het probleem in de kabel zat (met 2 verschillende hdmi kabels zelfde resultaat)

typenummer en hardware durf ik niks over te zeggen want ik heb dat ding niet gebouwt heb er verder ook geen verstand van en aangezien ik geen beeld heb kan ik ook niet op de pc kijken wat erin zit

Hoi.

Ik zou gezien de leeftijd van de pc even terug naar de winkel gaan je hebt tenslotte nog garantie denk dat dit even de simpelste oplossing is

Laatst bewerkt:
kan nog leuk worden aangezien ik alle onderdelen ergens anders heb gekocht maar het moet maar

Hoi

Dat is het risico zou eerst die hem in elkaar gezet heeft er even naar laten kijken.

Laatst bewerkt:
nee men vriend maar die woont aan de andere kant van nederland dus ik wou kijken of ik mischien zelf iets kon doen

Hoi