No Video input.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephenreij21

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2012
hallo ik heb een probleem ik had laatst mijn pc aan en viel beeld weg en toen stond er: no video input'
dus pc opnieuw opgestart en nog geen beeld en gekeken of het aan de kabel lag of monitor, resultaat: nee doet het nog normaal
Kijken of de video kaart het nog deed of niet goed aangesloten was, maar dat het was het ook niet.
Wie weet nog wat ik kan doen????

Specs:

processor: AMD Phenom X4 965
Videokaart: Nvidia geforce 430 gt
moederbord: Asus M4a7blt
Voeding: 500 watt
Monitor: Philips
Hardeschijf: WD 1000GB

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, als de PC het niet doet, draaien van ventilatoren en devices niet meegerekend want dan doet de voeding het gewoon, zal het uittesten worden waarom niet.
Opstarten met alles eraf en geheugen en videokaart eruit, biosbeeps? en zo ja welke en hoeveel?

Alles doet het gewoon, maar geen beeld met VGA en HDMI

Het is een zelf gebouwde PC

Laatst bewerkt:
Lees nog eens mijn reply, de voeding doet het, thats all.
Als "alles" het zou doen had je beeld, maar ja.
Volg je de adviezen toch niet op.

Moet er dan zo'n speakertje in zitten??? want die heb ik er niet in zitten, of piept hij vanzelf???

Voeding kan je niet uitsluiten doordat de ventilatoren draaien.
De fans vragen namelijk 12 volt, en de belangrijke systeemdelen zoals het moederbord willen de 5 en 3 volt....

En sommige moederborden hebben inderdaad niet zo'n speakertje meer, bij Asus krijg je er dan een speakertje bij, een simpel dingetje die je op het moederbord kan aansluiten.
Brand er op het moederbord een groene LED?

Branden er eventueel andere LEDs op het moederbord?

Hij piept toch ook 1x als je boot, toen het bord nog werkte, zit meestal op het mobo waar het opgegeven type niet klopt, overigens, zou het een M4A78LT kunnen zijn?

Op het moederbord brand er 1 groen led lampje, ik heb er een speakertje bijgekregen, wat moet ik dan allemaal los maken dan???
Klopt het is een M4A78LT

Laatst bewerkt:
Eerst met de voeding even uit het stopkontakt, een paar keer de poweswitch indukken, voeding weer inpluggen en booten proberen.

Doet hij niets dan alles eraf en eruit zoals het geheugen, behalve de voeding en CPU niet, speakertje is aangesloten?
Bios beeps bij booten?

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Omdat systeem al in bezit is:
Topic verplaatst van Hardware-Aankoop nieuw systeem/Upgraden --> Hardware-Hardware Overige.
Afhankelijk van exacte probleem en evt oplossing zal nader bekeken worden of dit definitief de juiste sectie is.

Succes met je vraag.

He jongens bedankt voor de medewerking met mijn Pc te repareren.
Het was een slotje van de geheugen balkjes die kapot was maar hij doet het weer :D
Allemaal erg bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan