Hoi iedereen,
Ik heb denk ik een vrij groot probleem: net stond m'n pc op slaap stand, ik zet 'm weer aan maar het scherm blijft zwart, dus ik friemel wat met de settings van het scherm maar hij doet het alsnog niet, opnieuw opgestart en hij blijft super lang met alleen 'express gate' op een zwart scherm staan ook geeft ie aan dat er geen virtuele disk en geen fysieke disk is.
Ik heb eventjes in het BIOS gekeken: SATA 1: not detected SATA 2: asus dvd de rest is ook not detected zoals ze altijd waren maar op 1 hoorde m'n HDD te staan....
Storage configuration:
SATA config: enhanced (opties: disabled, compatible, enhanced)
Confige SATA as: IDE (RAID, AHCI, IDE)
Hard disk write protect: DISABLED (dis en enabled)
IDE detect time out sec: 35
En bij BOOT --> BOOT device priority staat netjes 1st boot device: hard drive...
Ik vrees dus dat m'n harddisk kapot is... daar baal ik wel van want m'n profielwerkstuk stond erop
nu overweeg ik om 'm te laten fixen voor ong. 250 euro maar voordat ik dat ga doen wil ik eerst weten wat jullie ervan denken en ik kan ik op een of andere manier checken of ie het nog doet? Hij maakt wel geluid...
Alvast bedankt! :d
Setup:
Windows vista 32bit
Seagate 500gb harddisk
Intel i7 920 niet overclocked
Asus p6t
Sapphire HD4870
Coolermaster m620
Ik heb denk ik een vrij groot probleem: net stond m'n pc op slaap stand, ik zet 'm weer aan maar het scherm blijft zwart, dus ik friemel wat met de settings van het scherm maar hij doet het alsnog niet, opnieuw opgestart en hij blijft super lang met alleen 'express gate' op een zwart scherm staan ook geeft ie aan dat er geen virtuele disk en geen fysieke disk is.
Ik heb eventjes in het BIOS gekeken: SATA 1: not detected SATA 2: asus dvd de rest is ook not detected zoals ze altijd waren maar op 1 hoorde m'n HDD te staan....
Storage configuration:
SATA config: enhanced (opties: disabled, compatible, enhanced)
Confige SATA as: IDE (RAID, AHCI, IDE)
Hard disk write protect: DISABLED (dis en enabled)
IDE detect time out sec: 35
En bij BOOT --> BOOT device priority staat netjes 1st boot device: hard drive...
Ik vrees dus dat m'n harddisk kapot is... daar baal ik wel van want m'n profielwerkstuk stond erop

Alvast bedankt! :d
Setup:
Windows vista 32bit
Seagate 500gb harddisk
Intel i7 920 niet overclocked
Asus p6t
Sapphire HD4870
Coolermaster m620
Laatst bewerkt: