NoAdware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingeman

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
503
Goedendag,



Wie heeft ervaring met het anti-spywareprogramma NoAdware? Volgens de keursite downloadvergelijker staat deze aan top. Als antiviruspakket heb ik NOD32 en mijn huidig spywareprogramma is die van Microsoft.

Ik vroeg mijdaarom af of het nodig/zinvol is om een anderspywarepakket te kiezen.

b.v.d.
 
Het is niet aan te raden dit programma te gebruiken.

NoAdware
(noadware.com, no-adware.com, noadware.net): Geeft valse positieven met als doel om het programma te kopen, gebruikt advertising via CoolWebSearch en Netpalnow.com.
Bron:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=60&highlight=NoAdware

Hier kun je Ad-aware SE of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.
Dit zijn goede freeware Spyware scanners.
 
Ik ben meer te spreken over Hitman pro 2
Een programma die meerdere antispyware software op je pc installeert en scant waaronder Adware en SpybotS&D.
 
Laatst bewerkt:
In de tweede plaats is gebleken dat het gebruik van Hitman Pro veel problemen geeft. Dat is op zichzelf niet erg, alle programma's kunnen immers wel problemen geven en bugs bevatten. Maar de problemen die Hitman Pro veroorzaakt, in het bijzonder de problemen die worden veroorzaakt door de 'heuristiek' die de ontwikkelaar van Hitman Pro zelf heeft ontwikkeld, die zijn echt té ernstig. Bestanden die volstrekt legitiem of zelfs noodzakelijk zijn worden verwijderd omdat zij volgens de maker van Hitman Pro staan op een locatie waar zij 'niet horen te staan', mensen raken in paniek omdat er Alternate Data Streams op hun pc worden gevonden terwijl die volstrekt onschuldig zijn (zoals thumbs.db bestanden), etcetera.
Het gevolg hiervan was dat de malware-deskundigen in de HijackThis-logs sectie het erg druk kregen met het oplossen van problemen die niet werden veroorzaakt door spyware of ander malware, maar werden veroorzaakt door het programma Hitman Pro.

ok :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan