NOD doet sinds een paar dagen geen update meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Ik ontdekte vandaag dat NOD al een paar dagen niet geupdate is. Op de site zie ik dat er wel updates zijn geweest, maar als ik in NOD kijk dan is de laatste van 24072006, 5 dagen geleden dus.

Handmatig updaten lukt niet want dan krijg ik de melding dat er geen updates zijn.

Is dit misschien weer hetzelfde verhaal als vorig jaar toen er ookeen paar dagen geen updates mogelijk waren, of is er een andere oorzaak?

Ik heb hier melding van 28-7-2006
1.1683 is de versie die er bij staat hier.
Dus ik heb geen enkel probleem hier.

Heb je al een andere server geprobeerd?

Ik heb meerdere servers geprobeerd maar krijd steeds de melding dat ik up to dat ik up to date ben...

Kijk eens of de instellingen nog goed staan bij "Type van update" dit kan je vinden onder de setup van update.

Hij staat op automatisch updaten maar ook met de hand op Update nu klikken
geeft dezelfde melding.

buick zei:
Hij staat op automatisch updaten maar ook met de hand op Update nu klikken
geeft dezelfde melding.
Nee dat bedoel ik niet, zie afbeelding. Klik op de knop veranderen dan krijg je het beeld zoals in de tweede afbeelding.
attachment.php

attachment.php

Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken en hij stond hetzelfde als op de foto

Maar heb het probleem inmiddels opgelost door het bestand lastupd.ver en upd.ver te verwijderen en alle updates opnieuw binnen te halen.

Hij is nu bijgewerkt tot en met 28-07 dus weer bij de tijd :)

Dat is heel mooi. ;)

Buick ik ben blij met je probleem. Weetje waarom: ik heb het probleem ook gehad.
Terwijl er zeker updates waren kwam de melding 'geen updates'.

Heb jij hier nog screenshots van? Ik heb contact opgenomen met NOD32 maar dit viel bij hun onder de "niet reproduceerbare problemen" dus de 'klacht' werd verworpen.

Sorry, maar ik heb er helaas geen screenshots van gemaakt.
Betrof ook alleen een popup met de melding dat er geen nieuwe updates waren.

Zelf denk ik dat het probleem in de lastupd.ver en upd.ver heeft gezeten, omdat het wel werkte nadat ik deze had verwijderd.
Misschien een verbindingsstoring geweest tijdens een van de updates,
waardoor deze corrupt geraakt waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan