Nod of kaspersky bestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

muisje58

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Graag jullie wijze en ervaringsraad? :)

Binnenkort loop hier en bij meer pctjes thuis en bij buren onze Eset Smart Security licentie af, die overigens goed beviel.
Versie -4 is er nu ook...

Omdat ik zowel hier thuis (wel prive) en voor vrienden en buren ook hun pctjes onderhoud en soms beetje raad en daad (vrijwillig) kan bieden, zoek ik nu zo voordelig mogelijk licenties voor degelijke AV-pros.

Wel zijn deel van deze pc's oudjes en al wat traag , of met weinig fysiek geheugen (meesten zijn minima qua inkomen ook)

Welke raden jullie aan met bv 7 licenties?

http://aanbieding.helpmij.nl/

beide kun je bij Helpmij.nl kopen.
Oudjes.....en je wilt dan wel een volledige bescherming dus ook internet spam en dergelijke...
kaspersky volledige security heb ik zelf nog nooit geprobeerd.
Maar beide zijn goed...ik denk dat het verschil in de prijs zit....

http://aanbieding.helpmij.nl/

beide kun je bij Helpmij.nl kopen.
Oudjes.....en je wilt dan wel een volledige bescherming dus ook internet spam en dergelijke...
kaspersky volledige security heb ik zelf nog nooit geprobeerd.
Maar beide zijn goed...ik denk dat het verschil in de prijs zit....

Ja klopt, ken beide al wat jaartjes ook, en ben dol op degelijke software ;)

Aanbieding heb ik al bekeken via helpmij.nl ook, was jaren eerder ook dit al wel lid op forum, maar kon niet meer inloggen, mogelijk te lang geleden ingelogd, maar ben zelf ook van provider veranderd sinds 2 jaar oid!

Rekenen is echter beslist NIET mijn ding :o
Beiden merken zijn goed, en eigenlijk is dan 1 goede AV-prog die ook alert is op spy/adaware zooi wel voldoende.
Firewall indien nodig zijn gratis ook heel goede voor te vinden immers (zit zelf op eigen router en is veilig genoeg)

Spam enz , tja ook daar zijn andere opties voor en ook gratis meestal wel afdoende toch?

Dus eigenlijk nu de keuze tussen kaspersky 2009 of Eset/nod32-4 en dan gelijk maar 7 licenties :o:rolleyes::D en tuurlijk de voordeligste en de allerbeste haha :p

klik op de iconen in de link die ik gaf.
dan kom je achter de prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan