nod32 antivirus

• Onderwerp starter Onderwerp starter cvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cvh

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Pc wordt traag door nod antivirus.
Wat kan ik hier aan doen en is er een andere goeie antivirus?

Hoi,

Waarvan de Microsoft Security Essentials het minst belastend is voor je geheugen zie hier de link die gegeven wordt.

Het is o zo gemakkelijk om de schuld te geven aan je virusscanner.
Maar geef eens feiten, iets waar we naar kunnen kijken.
Zelf gebruik ik ESS van nod32 maar dat vertraagt echt niet

Gebruik al jaren Nod32 op WinXp nooit problemen mee gehad.Zoals hier eerder aangegeven zal de oorzaak wel ergens anders liggen. Welke pc heb je (merk/type e/o modelnr.) welk besturingssysteem,hoeveel processen draaien er ,na opstarten enz. hoeveel RAM heb je aan boord,allemaal vragen waar we wat mee kunnen.

Waarschijnlijk is een ander programma de boosdoener. NOD32 is licht.

0

meestaal komt dat door een malware of een anderen Virus Ofzo wat nod32 had ik eerst maar nu heb ik Norton ik vont hem perfect werken ik had een virus maar die zag nod32 niet dus toen norton gekocht...

Het komt er dus op neer dat je gewoon moet blijven door zoeken tot dat je de juiste virusscanner hebt gevonden.

meestaal komt dat door een malware of een anderen Virus Ofzo wat nod32 had ik eerst maar nu heb ik Norton ik vont hem perfect werken ik had een virus maar die zag nod32 niet dus toen norton gekocht...

Het komt er dus op neer dat je gewoon moet blijven door zoeken tot dat je de juiste virusscanner hebt gevonden.

Beide hebben niks met de vraag van dit topic te maken.
discussiëren over virusscanners doe niet hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beide hebben niks met de vraag van dit topic te maken.
discussiëren over virusscanners doe niet hier.

Dat van mij is gewoon een tip als je wilt weten wat het best bij je past, ik praat niet in het algemeen over virusscanners van hoe en wat. xd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan