Nod32 en Antivir samen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Goedemiddag,

Al een tijdje heb ik Antivir op mijn pc. Maar was nieuwsgierig naar Nod32. Heb nu een trialversie hiervan geinstalleerd.

Antivir is nog steeds actief, mijn vraag is kan ik Nod32 en Antivir naast elkaar laten werken of 'bijten ze elkaar'?

Alvast bedankt!:thumb:

Het is algemeen bekend om niet twee anti virus programma's naast elkaar te hebben draaien.
Dit kan problemen opleveren.

Goedemiddag,

Al een tijdje heb ik Antivir op mijn pc. Maar was nieuwsgierig naar Nod32. Heb nu een trialversie hiervan geinstalleerd.

Antivir is nog steeds actief, mijn vraag is kan ik Nod32 en Antivir naast elkaar laten werken of 'bijten ze elkaar'?

Alvast bedankt!:thumb:

Het is G**s-onmogelijk om NOD32 te proberen en tegelijk een andere virusscanner actief te hebben. Want hoe wil je dan beoordelen of NOD32 goed werkt?
Eerst Antivir dus verwijderen (kan overigens geen kwaad, want hij is freeware en zo weer te downloaden en installeren).
Heb zelf de nodige 'vrije' scanners geregeld getest, maar vind op dit moment AVG 8.0 Free de beste.

Het is G**s-onmogelijk om NOD32 te proberen en tegelijk een andere virusscanner actief te hebben. Want hoe wil je dan beoordelen of NOD32 goed werkt?
Eerst Antivir dus verwijderen (kan overigens geen kwaad, want hij is freeware en zo weer te downloaden en installeren).
Heb zelf de nodige 'vrije' scanners geregeld getest, maar vind op dit moment AVG 8.0 Free de beste.

Ik maak altijd gebruik van 1 virusscanner,Heb ook even avg 8.0 erop gezet maar had heel veel problemen ermee,Had te maken met de modem.Maar dit is opgelost

Inmiddels heb ik Antivir verwijderd!

Hoe werkt het updaten trouwens met Nod32? Net zoals Antivir, dagelijks automatisch. Ik heb nog in de instellingen kunnen vinden waar je dit kan instellen. Of moet je het zelf doen?

:thumb:

Gaat automatisch, soms meerdere keren per dag indien nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan